Alla inlägg den 1 november 2009

Av matilda westlin - 1 november 2009 20:34

Yes, söndag idag! Jag och Anton har varit på middag hemma hos hans mamma, blev som vanligt jättegod mat och några glas vin till :) For sedan och köpte snus som jag faktiskt varit utan hela helgen, viho jag kan om jag vill :) Men jag vill inte sluta!! Så nu ska vi kika på en film, missade ensam mamma precis :( får se det på datorn imorgon :) Så nu blir det en film, ett glas vin och förmodligen en rätt så tidig kväll :) Anton börjar sju imorgon och jag nio :) Min första arbetsdag, det ska bli skit roligt! 9-17 =) bye!!

Av matilda westlin - 1 november 2009 12:46

Jag läste i Lovisas blogg där hon skrev att hon skulle på microfest :D Jag vet inte vad hon menade med det men jag kom att tänka på en så jävla sjuk grej som mamma berättade för mig för ett tag sen ;) Det var en zigenare som hade varit inne på en butik, jag minns inte vilken men det var typ öb eller nått.. I alla fall så hade hon gått jätte konstigt, typ brett.. Men ingen tänkte speciellt mycket på det.. Men när hon gick igenom kassan så började det pipa och det hördes världens smäll ner i backen.. HAHA då ramlade det ner en micro rakt ner i golvet under hennes stora kjol och hon började springa.. HAHA så jävla fult!! Vem snor en micro???

Sen efter det så kom jag på en microdans som jag och Lisa dansade under hela kvällen på midsommarafton!! Haha snyggt!! Man kan se det på några bilder från midsommar, tror dom finns på facebook ;) Haha roligt!!

Ovido - Quiz & Flashcards