Alla inlägg den 27 november 2009

Av matilda westlin - 27 november 2009 15:43

Gud vad jag mår dåligt :( Det är helt sjukt! Jag bara ligger i soffan och orkar inte göra nånting.. :/ Antons mammas man, Kenneth har varit här hela dan och hjälpt Anton att sätta upp tvn i sovrummet.. Jätte många kablar som ska dras om osv.. Sen har dom haft nån koll i alla lägenheter så hela föreningen kom hit förut idag, haha jag orkar inte.. Jag vill bara vila och bli frisk!!

Av matilda westlin - 27 november 2009 13:25

Inatt har jag knappt sovit någonting alls.. Jag har vaknat, haft feber.. Fryst och mått jätte dåligt så det blev inte mycket sömn inatt :( Imorse kände jag mig lite bättre men när jag klev upp så kände jag hur febern kom tillbaka och jag fick så himla ont i huvudet :/ och vi hade ingen ipren eller alvedon hemma heller :( Så jag fick ringa till jobbet och säga att jag inte kunde komma :( fan vad less jag är nu! Jag vill ju jobba! Men jag mår verkligen piss idag :( Pratade precis med pappa och han skulle komma med alvedon till mig..


Jag har inte kunnat blogga nånting under två dagar.. Internet slutade ju funka här hemma och när Anton kikade så var den en kontakt som hade dragits ur.. Haha, även att det var jag som hade gjort det.. Så det var inte svårare än att stoppa i kontakten igen så funkade internet igen :) Jag har iaf jobbat dom här dagarna.. Fredrik ringde i onsdags efter att jag jobbat på bvc och frågade om jag kunde komma och jobba så det gjorde jag :) och igår jobbade jag från tolv till halv åtta :) Det är så himla roligt, jag älskar mitt jobb :D Pappa kom och hämtade mig igår så vi for och köpte pizza sen i onsdags så kom mamma & Maja och shoppade av mig :)

Ovido - Quiz & Flashcards