Alla inlägg den 18 november 2009

Av matilda westlin - 18 november 2009 08:02

Inatt har jag sovit dåligt.. Jag har vaknat, tyckt att det varit varmt, jag har varit pigg och jag har drömt konstiga drömmar.. Så idag är jag jätte trött :( Jag ska gå iväg mot bvc nu halv nio, jag har inte fixat mig eller nånting.. Jag orkar inte, är för trött!! Sen vid ett börjar jag på Jc ute i birsta.. Jag kommer måste dricka liter med kaffe för att klara av dagen känns det som.. Sen ikväll kanske jag ska vara med på den där modegrejen på Memento, haha jag kommer dö!! Jag gör det faan bara för Hampus skull isåfall :P Linda Olsson skulle också vara med men nu har hon fått feber och kunde inte :( Så vi får se hur jag gör.. Jag tror jag redan är anmäld så det vore ju taskigt om jag inte gick dit.. Men ja, som sagt.. Jag måste känna hur jag känner sen! Är jag lika trött kommer det aldrig gå.. Sen har jag faaan ingen aning om vad det är för tävling?? Linda surrade om att det var nån luciagrej men jaa, jag vet faktiskt inte, haha! Är jag med så kommer jag vara på Memento ikväll iaf ;) HAHA JAG DÖÖR!


Oj, jag såg även nu att det var exakt ett år sen idag som jag hade halkbana :O Herregud, jag har lagt ner! Jag skiter i det.. Jag vill inte ens ha det.. Haha jo det vill jag men jag orkar inte!! BLÄÄ

Ovido - Quiz & Flashcards