Alla inlägg den 28 november 2009

Av matilda westlin - 28 november 2009 18:45

Hej! Igårkväll ringde Fredrik och undrade hur jag mådde.. Jag kände mig faktiskt mkt bättre så vi kom överrens om att jag skulle jobba Lördag (idag) några timmar och var det lungt så kunde jag gå hem tidigare.. Så jag åkte med Hampus ut till birsta vid elvatiden imorse :) Sen jobbade jag på och det gick bra, kände mig väldigt seg men dan flöt på bra och jag gick hem vid halv fem/fem tiden.. Då kom Anton och hämtade mig :) Vi for och handlade på Willys sen hem! och när vi var utanför oss så såg jag alla fönster och balkonger där vi bor.. Alla var så fina, julpyntade och mysiga! Så såg jag en stor stjärna så jag skrek till Anton att jag ville ha den! Sen när vi kom närmare så såg jag att det var våran balkong :D haha ååh!! Då hade älsklingen julpyntat medans jag var borta på jobbet :´) GULLIGT! Så när jag kom in i lägenheten så hade han tänt en massa ljus, fixat och donat! SÅ FINT! Vi åt peppisar med ädelost på, glögg och myste! Sen nu står Anton och gör en paj som ser såå god ut :D så himla mysigt!! Nu ska vi bara ta det lungt och äta.. båda mår piss :( Jag ska kanske hem till Alex en sväng ikväll, men det blir lite senare! Beror på hur jag mår.. Nu måste jag vila en stund :(


 

   

      

     

   


Och en grej till! Det låg även ett presentkort vid ljusen på bordet där det stod att det var en middag för två på Playa Primo som vi får använda när vi vill :D ÅH ÄNNU MERA GULLIGT!! alltså älskling, du är bäst!  

Ovido - Quiz & Flashcards