Alla inlägg den 29 november 2009

Av matilda westlin - 29 november 2009 23:30

Ikväll har jag gjort fruktsallad och kikat på den sjätte och sista Johan Falk filmen.. åh, nu finns det inga fler.. :/ Men dom var så himla bra, ni som inte sett dom måste bara se dom! Inget roligt slut för Frank nu på slutet bara :( Haha, sorry alla som inte sett filmerna, HAHA :D Sen har jag även tagit bort nagellacket, det får man inte ha på bvc.. och så har jag smörjt in hela mig med brunutansol :D Fick värsta inspirationen eller vad man ska säga när både Maja och Alex var svin bruna utav att ha använt det ;) Så nu ska jag också bli brun :) Jag orkar aldrig sola plus att det blir bara dyrt och sen är det dåligt! Jag ska börja lyssna på pappa och sluta sola.. Eller inte sluta men inte göra det så ofta ;) Haha om det nu går 8-) Men jag kanske vaknar imorgon och är jätte fläckig, haha skulle faktiskt vara roligt! FLÄCKIS! aja, nu ska jag krypa ner med Anton och sova.. Börjar tidigt på bvc imorgon :) GODNATT

Av matilda westlin - 29 november 2009 20:00

Nu är jag hemma! Jag tog en prommis ner till mormor förut vid femtiden, åh det var så mysigt! Julstämning! Vi drack glögg, käkade lussisar, peppisar och massa annat gott småplock sen blev det middag.. Mormor hade gjort två jätte goda grytor med ris sen drack vi kaffe och åt flera lussebullar :) Vi var ganska många och det var såå mysigt :) Hörde fyrverkerierna från hamnen, orkade dock inte gå upp och kika på dom från vinden men det gjorde småkidsen ;) Anton var för sjuk för att följa med så han blev hemma.. Så därför blev det ingen julskyltning för mig heller.. Ganska skönt! Jag tycker inte det var nån stämning för julskyltning idag.. Ingen snö och det var så himla mycket folk så istället gick jag bara förbi samtidigt som jag surrade med Moa i telefon :) ååh, min tjej kommer hem snart :D synd att jag inte hunnit med att åka dit innan bara :( Men dom ska ju bo där i sommar och dom har världens takterass så det är bara ett måste att sitta där med Moa i sommar och dricka vin :D fyfan vad mysigt!! och det ska bli så kul att få hem min Moooois, jag längtar!

Av matilda westlin - 29 november 2009 19:49

HAHAHA KOLLA KILLEN I BAKGRUNDEN!! Moa, det här ääär roligt!!


Av matilda westlin - 29 november 2009 15:23

ÅÅH JAG ÄLSKAR DANSBANDSMUSIK!!!! HAHA


När jag blir gammal så ska jag bli en tant som åker runt på alla dansbandsspelningar, jag ska vara den grymmaste tanten på att dansa :D Jag bara älskar det här! haha såååå skön musik!!

Av matilda westlin - 29 november 2009 15:11

Idag har vi haft en såndär mysig första adventsmorgon :) tänt en massa jul, låg i sängen länge och kikade på tv sen gick vi upp, åt frukost och så har vi bara tagit det lungt :) Ska ner på julskyltningen om ett tag sen ska vi hem till mormor och äta middag, det gör vi varje år så det ska bli så mysigt :)

Av matilda westlin - 29 november 2009 14:26

Igår vid nio så tog jag en prommis bort till Alex :) Skit gulligt när jag kom utanför min dörr här hemma.. Då såg jag fyra rådjur springa förbi mig, jätte nära!! Haha, gissa om jag dog!! Jag stog och skrek "iiiiiiiiiihhh" hur länge som helst! Jag blev nästan hes!! Haha, fyfan vad jag tyckte dom var gulliga!! Ni som vet hur jag blir när jag tycker nånting är gulligt, ni kan nog se er mig framför er, HAHA! "iiiihh" har jag & Maja alltid sagt ända sen vi var små, så fort vi tyckt nån/nånting varit gulligt så har vi skrikit iiiih! Haha och det har följt med oss och kommer göra hela livet :D våran grej liksom ;)


Men jag gick iaf iväg till Alex och kom fram halv tio, hon och Tobbe mötte mig så jag skulle hitta ;) Fick träffa deras söta vovvar! Stooora men så jävla gulliga!! Tobbe for på Pokerkväll och jag och Alexandra tog varsit glas vin och åt godis :D MYSIGT!! Surrade huuur mycket som helst! Jag hade tänkt att vara där en stund eftersom jag inte mådde sådär jätte bra men jag blev kvar ända till halv två :o haha! Men det var så himla mysigt! och dom bodde så jävla fint! Helt sjukt! Jag vill bo med er :D Vid halv två gick jag hem till Anton sen slocknade vi!

Ovido - Quiz & Flashcards