Alla inlägg den 2 november 2009

Av matilda westlin - 2 november 2009 21:28

Nu har vi varit på Citygross, handlade kattsand och två yoghurtar.. Haha roligt ord.. YOGHURT!! Testa att säg det flera gånger.. YOGHURT, YOGHURT, YOUGHURT!! Haha snyggt! Jag lyckades iaf hålla mig ifrån att köpa nått onyttigt.. t om när jag gick förbi mjölkchokladen.. åh, vad nöjd jag känner mig! Jag drömde även om en Marabou mjölkchoklad inatt och jag tänkte att det första jag skulle göra imorse var att gå och köpa en men så blev det icke.. bra matilda!! Men nu har klockan rusat iväg ännu mera, hon är halv tio och jag känner för att sova snart.. Men först blir det mackor och YOGHURT :D haha!! goodnight

Av matilda westlin - 2 november 2009 21:06

Jag har världens roligaste lillasyster :D haha fan vad jag älskar henne och alla hennes sjuka filmklipp :D Men det skumma är att det verkar bara vara vi som tycker det är roligt 8-) alla har sån tråkig humor!! Här är iaf ett klipp som är huur roligt skönt som helst! ENJOY


bvc

Av matilda westlin - 2 november 2009 19:52

Hellu.. gud vad jag är trött idag, det känns verkligen att man jobbat! Jag kom till bvc halv nio imorse, då fikade vi och gick igenom allting sen rullade det in en massa barn :) Jag tog hand om dom som kom och visade dom till väntrummet, dom fick fylla i papper och jag pratade med familjerna :) Det var jätte roligt! Vid tolv gick vi ner till stan och mamma bjöd mig på lunch på 1891 :) Jag åt en bakad potatis, mums! Sen blev det kaffe och så gick vi tillbaka och jobbade.. Dagen har gått huur fort som helst, jag fattar inte.. Tiden bara rullade iväg! och det var så kul att jobba med alla barn, gud vad många små vänner jag kommer få :D Det fula var att Mittnytt var där o filmade och såklart så gick jag förbi och pratade med ett barn om hennes kanin, haha!! Så kikade ni på det så såg ni nog mig ;)


Efter jobbet så for jag hem till pappa och åt middag där sen tog vi en prommis ner till statoil och så gick jag hem. Värmde på mat till Anton som precis kom hem :) Så nu ska han äta sen måste vi åka och handla kattsand.. Verkligen ett måste nu, jag har dragit ut på det.. huh! Sen ikväll ska vi kika på ensam mamma och grannfejden.. Så det kommer bli en sen kväll!! Jag är trött men jag hatar att gå och lägga mig tidigt.. Det bästa jag vet är att äta något gott och kika på nått bra på tv på kvällarna men jag vet inte vad tiden tog vägen ikväll.. aja, nu ska vi lägga på ett kål så vi hinner med oss.. Tidigt imorgon med! Pusshej!!

Av matilda westlin - 2 november 2009 07:13

Måndag den 2 November idag :) Jag vaknade av att Anton skulle åka iväg, så jag klev upp och i hallen stod byggarn min! Snyggast var hjälmen han hade ;) Haha, tänk att jag har en likadan från Ortviken som det står Westlin på, haha!!


aja, nu har jag precis ätit gröt :) Ända problemet var att vi inte hade några djuptallrikar :o Så jag fick äta i en skål.. Kanske dags att köpa lite nya tallrikar 8-) Nu kikar jag på The voice och dricker kaffe :) Skriver mer när jag kommer hem, pusspåer!!

Ovido - Quiz & Flashcards