Alla inlägg den 16 november 2009

Av matilda westlin - 16 november 2009 22:20

Dagen har gått väldigt fort men jag är såå trött just nu! Jag har stått exakt hela dagen så nu är mina ben spagetti.. Jag har gått fram och tillbaka.. Skrattat och lekt med kidsen, tröstat ledsna ungar och haft lunchmöte med chefen :) Så nu har jag fått förlängt jobb på bvc hela Januari ut.. Jag vet inte riktigt hur mycket jag ska jobba men det blir förmodlingen ungefär som nu, sådär två/tre dagar i veckan :) och varför det blev så är för att nu ska vi vaccinera småttingarna som är under tre år :) Mera jobb för mig, mera pengar.. loveli. Jag ska även få chemat för Jc nu i veckan, åh det blir spännande! Jag skulle ringa Cubus idag och tacka nej till jobbet där eftersom det är mera tider på Jc så jag fick välja antingen Jc eller Cubus.. Det funkar ju att arbeta på båda ställena samtidigt.. Vilken är väldigt synd men jag förstår dom.. Så nu har jag gjort mitt val och valt Jc! Jag har jävligt dåligt samvete men jag hann verkligen inte ringa Cubus idag som jag lovade så det blir det första jag gör imorgonbitti!! Sen imorgon är jag ledig också :) SKA BLI SÅ SKÖNT!! Jag ska kika om det finns nån tvättid, är verkligen dags för en tvättning nu.. Tråkigt att ägna min lediga dag åt det men jag måste.. Om det finns tid såklart! 


Antons mamma var förbi förut och hade handlat ljus till oss, både blockljus, stearinljus och långa smala ljus :) Sen några servetter också, hon är så söt! Så nu har vi så vi klarar oss ett tag ;) haha! Jag var också förbi pappa efter att jag slutat jobba, jag åt mat där, drack kaffe och väntade på Anton som kom vid sju då han slutade :) Ne, nu ska jag ta bort min make up, fika och gå och sova med min älskling! Hörs imorgon igen! Lägger upp bild på ljusen vi fick :D 


      

Av matilda westlin - 16 november 2009 08:40

Jobb på bvc idag, 9-17 Kyss

Ovido - Quiz & Flashcards