Alla inlägg den 25 november 2009

Av matilda westlin - 25 november 2009 11:41

Imorse blev jag väckt av att min älskling pussade på mig, han bar även ut mig till soffan med täcket och allt.. Halvt sovandes.. Så att jag kunde vakna till The voice :) alltid lika mysigt. Efter en halvtimme så var jag pigg så då gick jag upp, kokade kaffe och gjorde frukost :) Sen gjorde jag mig klar och gick till jobbet.. Nu har jag precis slutat, kort pass idag :) Mamma och jag ska gå ner och äta lunch på stan :) Blir antingen 1891 eller BIM idag :) Sen ska jag på banken och så iväg för att handla.. Sen måste jag hem och dammsuga! Haha usch vad det är dammigt hemma! Vårat internet funkade inte imorse heller :o Så Anton måste kika på det ikväll :o aja, nu ska vi kila :) Jag tog även ut mitt löshår ikväll, tappade en massa hår som vanligt.. Typ halva skallen :( Så nu har jag kort hår igen, haha svampfrillan!!

Ovido - Quiz & Flashcards