Alla inlägg den 3 november 2009

Av matilda westlin - 3 november 2009 22:13

Jag orkar inte blogga ikväll.. Skriver imorgon istället :) goodnight

Av matilda westlin - 3 november 2009 08:06

Godmorgon :) Fil, musli och en kopp kaffe medans jag kikar på the voice :) Mysig morgon.. Synd att man inte kunde få göra den längre.. Jag ska till arbetsförmedlingen klockan tio sen träffa mamma för att äta lunch och så börjar jag jobba 13-17 :) Så det blir en kort dag idag! Jag måste ha varit hur trött som helst imorse, jag märkte knappt när Anton for iväg halv sju.. Eller så var han bara tyst för att inte väcka mig, han är så söt min Anton!


Nu har jag precis släppt ut Milla på balkongen och ser vädret, ååh jag vill bara krypa ner i sängen igen :( Jag hatar hösten!! Kallt och mörkt hela tiden.. ååh! Pappa sa att det skulle komma snö på onsdag tror jag.. Fast det kanske var nästa onsdag, jag minns inte.. Jag vill iaf inte ha snö!! USCH! och appropå pappa så ska han åka till Härnösand idag igen och fortsätta fylla i tatueringarna.. Tredje gången han är där på två månader nu :o och det är så sjukt dyrt varenda gång, bara för att fylla i liksom.. Säkert fyra tusen varenda gång :o Jag har nog ångrat mig iaf angåenda en tatto.. Jag klarar inte ens ta en spruta så hur skulle jag då klara en tatuering?? haha det kommer inte gå!! och dyrt! Så det kanske är lika bra =D Smart jag är! Nej nu ska jag hoppa in i duschen :)

Ovido - Quiz & Flashcards