Alla inlägg den 30 november 2009

Av matilda westlin - 30 november 2009 17:36

Måndagens pass avklarat! Har gått jätte bra men nu är man trött i huvudet av alla barnskrik.. Min älskling har varit hemma och varit jätte sjuk hela dan :( Men ändå så fixar han middagen åt oss, jag har tur ja! Ikväll var det tänkt att Maja & Helena skulle komma hit men eftersom Anton är sjuk så var det ingen bra ide, vi får ta det en annan dag! Ikväll är jag sugen på att se "Flickan som lekte med elden" så ska ta och kika om den går att ladda ner :) Nu ska vi strax äta!

Av matilda westlin - 30 november 2009 12:43

Jag lyckades komma i tid till jobbet ändå :) Det var så himla kallt ute i morse så jag småsprang till jobbet så jag skulle bli varm, haha hurtig! eller inte.. Nu har jag och mamma precis varit på Statoil och köpt snus, vi åt även lunch här på jobbet idag :) Faktiskt skönt, det är så tråkigt väder ute så man vill helst inte gå ut. Nu är snart lunchen slut och då börjar jobbet igen! Då kommer massa sötisar hit :D Slutar fem idag! bye

Av matilda westlin - 30 november 2009 07:45

TRÖTT IDAG!!! Jag sitter och kikar på the voice där Antonkopian är med idag! Dricker tee och har precis ätit en skål med youghurt och blåbär! Klockan är alldeles strax åtta och jag ska gå iväg halv nio fast jag måste duscha innan.. Jag har en såndär segmorgon idag! Allt tar tusen år.. :/ och hur brunutansolen blev, haha jag är fläckig!! :D och glittrig :o det var tydligen glitter i min kräm så nu måste jag duscha och få bort lite, det ser ju ut som jag målat på mig en massa glitter.. Dags att köpa en ny brun utan sol.. Nån som vet nån bra? :)


Idag är det iaf jobb 9-17 på bvc :)

Ovido - Quiz & Flashcards