Direktlänk till inlägg 23 april 2008

onsdag

Av matilda westlin - 23 april 2008 14:04

nu har jag inte skrivit blogg på ett tag.. så kan passa på nu när vi ändå bara sitter i datasalen på lektion och har inte speciellt mycket att göra..

imåndags så hände inte speciellt mycket, först skolan sen hem, åt mat och så gick jag och tränade med tjejerna :) när jag kommit hem så blev jag as sugen på att sola så jag skickade ett sms till linda och hörde ifall hon skulle med och det ville hon så vi gick ner på tvåbleka och solade :)

tisdag; vaknade och var tomat i ansiktet, helvete vad jag hade bränt mig sen gårdagen då vi solade, usch! men sminkade mig och gick till skolan..hade bara två lektioner så efter skolan gick jag och linda in till stan och småkikade lite :) sen på kvällen jobbade jag, vi hade en vip kväll på cleo så jag hjälpte till! efter det kom mamma och hämtade mig, vi for förbi ica och köpte en massa godis och sen hem och kikade på andra avenyn och desperate :) sen tog jag ett bad och så blev det natti!


idag; låång dag med många lektioner.. har suttit ute på varje rast ute i solen, gaah helt underbart :) fick reda på idag att jag fick sommarjobbet jag sökte på ortviken, kanon!! men tyvärr så fick jag en period då jag är utomlands, vi åker till grekland den 26juli och jag ska jobba där fram till 1augusti så jag vette fan hur det blir, jag ska ringa dit sen och kolla om det går att ändra eller nått, jag hoppas det går.. jag vill verkligen ha det här jobbet! annars så ska jag nog vara antingen på cleo eller bodyshop i sommar :) och snart så far vi till spaninen, vi åker en vecka innan skolan slutar så det ska bli grymt skönt!! :) aja nu ska jag gå, träning ikväll! puss 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards