Direktlänk till inlägg 24 augusti 2008

söndag

Av matilda westlin - 24 augusti 2008 11:44

idag (söndag); och helgen är över :/ fan, vilken rolig fredag och lördag jag har haft. helt sjukt! allt började med att jag jobbade på fredag och att allt var så otroligt lyckat (läs mitt förra inlägg :) sen när jag slutade så gick jag och träffade hampus o hans kompisar som satt o fikade på barista =) surrade ett tag sen skulle mats o tomas hem så dom skjutsade hem mig först, skit gulligt. när jag kom hem började jag städa som en galning, såg förjävligt ut här hemma.. men det gick rätt fort och vid halv fem kom sanna & lisa =) började med att fixa sannas hår sen vid fem kom linda med maten hon gjort, det blev paj :) jätte gott! åt och förfestade här hemma sen gick vi över till hampus där det var typ sex pers :) lisa och sanna drog till nån fest på södermalm o jag och linda följde med killarna på krogen :) började på olearys men där sög det, var inge folk alls. så vi gick vidare till stadshuset där det var bra mycket mer folk än nån på olearys :) blev kvar där hela kvällen, ända tills dom stängde, då träffade jag pappa och hans kompis så vi gick o käkade på subway sen hem och jag somnade som en stock!

lördag; vaknade och var helt död. vilken jävulskt bakisdag, jag mådde verkligen piss.. men jag lyckades ta mig upp iaf, gick ut och satt mig i gräset sväng så att milla skulle få leka lite sen ringer mamma och frågar om jag ville med och ta en fika på stan så jag tog en dusch och drog ner till stan. vi satt oss uppe på charm och när vi sätter oss ner så känner jag att jag fortfarande är full, så jävla sjukt. satt där i max en timme sen skjutsade mamma hem mig och jag la mig o sov påängång, var helt död. vaknade vid fem av att pappa ringer mig o säger att jag ska komma ner o äta, så jag gick ner dit =) vi åt jätte god mat som agneta hade lagat, drack lite vin och sen gick jag hem o fixade mig :) vid åtta skjutsade mamma mig till lisa där sanna också var :D då hade lisa gjort glass som vi satt och åt av, svin god! sötgumman :) drack lite vin och vid tio gick vi ut i kylan, fan vad det var kallt ute :o usch! gick ända bort till hydro där hampus och mats kom o mötte oss :) gick vidare till en fest som en kille som kallas gg hade :) var riktigt mycket folk där, blev där ganska länge sen skulle alla in till stan så dom flesta tog taxi men cg & mats sa att vi skulle gå för att vi skulle träffa några så jag gick med dom in till stan. lisa och sanna blev typ inlåsta i huset så dom bara försvann :p haha, fult! men dom hade fått skjuts därifrån sen som tur var ;) tack för en skit kul förfest och kväll tjejer :D aja, iaf när vi kom in till stan så gick jag, mats, cg och fyra killar till in på bk och där stannade vi hela kvällen :) jag hade skit kul, förutom att när jag ska gå hem så är min garderobslapp borta :s shitt, jag fick inte ut jackan men tillslut sa vakten att jag fick peka ut min väska o jacka men jag fick betala hundra spenn för att få ut dom. gaaah, vad onödigt! haha aja, jag fick mina grejer och kunde gå hem=)

lägger in alla bilder från helgen på bilddagboken =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards