Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

onsdag/torsdag

Av matilda westlin - 28 augusti 2008 15:58

hallå.

jag måste blir bättre på att skriva blogg dag för dag, så jävla jobbigt att skriva om flera dagar samtidigt, blir så långa inlägg..

iaf igår så vaknade jag utav att linda skickade ett sms till mig, klev upp och såg att det spöregnade ute :s as less började jag göra mig klar sen ringde jag kunne och hörde om han kunde skjutsa mig till skolan och det kunde han =D så han kom till mig sen for vi till skolan. träffade resten av klassen och så får vi reda på att första lektionen är inställd.. ovanligt :S så är det alltid på åkersvik, inställda lektioner och man får aldrig reda på det itid :o tack för det! as less. hade kunnat tagit sovmorgon.

på lunchen gick jag och linda in till stan, jag änmälde mig på checkers, köpte inget paket utan anmälde mig bara så nu ska jag börja med körkortet, är as peppad =D fatta vilken frihet att kunna dra vart man vill, gaah underbart! gick även och fikade på charm med linda :) sen drog vi tillbaka till skolan, vi har världens sämsta chema.. börjar skit tidigt och slutar as sent. Jag är redan döless på skolan! efter skolan gick jag och mötte hampus så gick vi tsm hem. käkade middag hos farmor&farfar sen ville pappa träna så jag drog med honom. fick as brottom så vi tog moppen i regnet bort till friskis :) tränade sen for jag hem. tog ett bad i mitt nya badkar, lalala me like! sen kom mats och hämtade mig så for vi på citygross och handlade, jag köpte lite mat och godis :) for sen hem och umgicks.

idag; imorse vaknar jag när klockan ringer, jag var helt död.. somnade inte förnns tre igår och klockan ringde sju så jag var helt död. plus att jag har så otroligt ont i halsen :/ så jag ringde o sjukanmälde mig sen sov jag till ett.. resten av dan så har jag städat och varit i birsta :) for sedan till johnbauer med mats, träffade hampus, tomas & nån kille till. mats skjutsade hem mig och hampus så nu är jag hemma. ska alldeles strax ner och käka hos pappa :) sen blire packning och så ska jag hem till mamma, pappa ska låna min lägenhet i nån veckan eftersom dom ska renovera hemma hos sig så då kan man inte vara där. ska träffa alex en stund ikväll också, har inte hunnit med det än :o han far ju hem snart så vi måste hitta på nått :) jag kanske skriver mer ikväll, nu ska jag gå ner i regnet till pappa, blää!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards