Direktlänk till inlägg 4 november 2009

en uppdatering om igår..

Av matilda westlin - 4 november 2009 17:21

Hejpåer! Jag ska blogga om gårdagen (tisdag) eftersom jag inte gjorde det igår.. Jag hade tid på arbetsförmedlingen klockan tio så jag tog en prommis dit.. Var ganska meningslöst eftersom jag redan har fått jobb så vi surrade lite bara :) Sedan gick jag till Cleo där mormor var :) Jag var där medans Jim, en försäljare sålde smycken till Caroline :) Mormor var som vanligt så gullig och var där och hjälpte till :) Kom med lite tips gjorde jag med! TIPSARN :D haha! Vid halv tolv gick jag upp till bvc till mamma :) Tomas & Maja for förbi med varsin Sushilåda till oss :) Den bästa maten jag vet, helt klart!! Vi mumsade i oss sen for vi och hämtade mer vaccin borta vid sjukhuset och innan vi for tillbaka så tog vi en tur och köpte en stor godispåse ;) och vid ett började jag jobba! Gud vad jag tycker det är roligt där på bvc, alla barn är ju bara för underbara!! Jag verkligen älskar mitt jobb! Jag slutade klockan fem och då fick jag skjuts av mamma hem :) Fixade till lite fint här hemma sen tog jag en prommis ner till stan för att handla lite till middagen, det blev korvstroganof och ris! Hjälp, jag som aldrig har lagat mat! Men gissa vad? Det blev huur bra som helst! T om Anton som är världens bästa på att laga mat tyckte att det var den godaste korvstoganofen som han ätit :) woho, det är bra betyg det, från en kock ;) Jag hade allt möjligt i och jag gjorde det alldeles själv.. Inget recept, inga tips eller nått sånt trams, haha här kör vi eget ;) och det blev såå lyckad! Så nu känner jag mig hur nöjd som helst, jag kan laga mat! Jag är grym på att laga mat, iaf på korvstoganof ;) På kvällen kikade vi på Weeds avsnitt på datorn och sen blev det natti natt..

 
 
emma

emma

4 november 2009 20:09

Men duuu jag var nog ännu mer trött o less ;) hehe

http://emmamoberg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards