Direktlänk till inlägg 11 november 2009

onsdag

Av matilda westlin - 11 november 2009 16:25

Hellu!! Idag har jag jobbat på bvc.. full fart och jag blev helt slut men barnen är ju bara sååå gulliga!! Jag vill ha en egen unge :D haha man blir så sugen alltså!! Jag har haft världens hosta idag så efter att jag slutade vid tolv så var det tänkt att jag skulle ut till Jc och jobba men jag fick ringa och säga att jag inte kunde komma.. Det känns inge roligt att stå och hosta bland alla kunder.. Jag ska få utskriven hostmedicin imorgon så då blir det bättre! Jag var iaf och åt lunch med mamma och morfar idag på Viktoria :) mysigt!! Dom har så god mat där! Jag gick sedan på banken och fixade med några papper.. Sen vidare till Ica där jag köpte mat och sen en sväng förbi apoteket där jag köpte en flaska ShiSan, sånt där som man blir piggare av.. Man ska ta två små doser varje dag så blir man tillslut mycket piggare.. Jag har testat det förut och det funkar så nu känner jag för en sån kur! Det rekommenderar jag om man känner sig trött hela tiden även fast man går och lägger sig i tid osv.. Kostar ca 139:- på Apoteket :) Jag gick även hem en sväng till mormor där jag badade och drack kaffe! Fan vad jag vill ha ett badkar hem hit.. Jag ringde precis till Anton och tjatade på han att vi skulle slita ut duschen och sätta in ett badkar.. Det kommer dock bli väldigt litet men det skiter jag i.. Badkar som badkar!! loveit.


Veckan har flytit på bra.. Jag jobbade på bvc i måndags, lunchade på 1891 med mamma, tog sedan bussen ut till birsta till Jc där jag jobbade fram till klockan fem :) Sen hem och fixade maten och på kvällen var jag och Anton helt död! La oss jätte tidigt..


Tisdag, igår så tog jag bussen med Hampus ut till birsta.. Jobbade på fram till tolv sen kom Tomas och skjutsade mig till mamma.. Vi käkade lunch och sedan började vaccinationerna :) När vi slutade vid fem for vi och handlade mat på Coop och så skjutsade mamma hem mig. Kikade på desperate på kvällen sen gick vi och la oss.. Jag shoppade även ett grått linne och en lång svart, ganska enkel kofta på Jc :) orkar inte fota kläderna..

 
 
Ingen bild

emelie

12 november 2009 10:02

jobbar du inte på cubus nåt mera? :)

 
matilda

matilda

12 november 2009 10:48

jag har inte fått några tider från cubus än så jag vet inte hur det blir :o vilken emelie?

http://matildawestlin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards