Alla inlägg den 3 januari 2009

Av matilda westlin - 3 januari 2009 11:37

Hej alla söta, nu var det ett tag sen jag skrev blogg. Jag har inte varit i form för det, eller nått.. Äh jag vet inte, det har bara inte blivit av. Men nu ska jag försöka skriva varje dag, jag mår bra av att skriva blogg :)


Nyår var iaf toppen. Jag blev bjuden hem till Linda & Robin på middag :) Jag stod för efterätten, Ziri för förätten och Linda fixade själva maten :D Jag gick dit vid sjutiden och då stod vi tjejer i köket och fixade med maten, grabbarna satt och surrade i vardagsrummet :p Det var Danne, Robin och Niklas som var där :) Vi åt middagen, drack vin, snaps och hade allmänt trevligt :D Lite senare så kom Niklas ex dit, Lisa och joinade oss :) Vid tolvslaget så drog vi ner till hamnen för att kika på alla raketer. Jag tappade bort alla som jag var med vid middagen där nere men som tur var så träffade jag Linnea där :) Det var massor med fyrverkerier och folk så det var riktigt kul men kallt som satan var det :o Efter det så drog jag på efterfest och tog sedan en taxi hem till mamma och sov :)


Vad som mer hänt sen jag skrev sist är att jag gjorde naglar igår, så jävla länge som jag velat göra det och nu tog jag tag i det och gjorde en nagelförlängning :D Det är väldigt ovant med långa naglar, typ jätte svårt att skriva sms :o Även fast jag ville göra längre så avrådde hon mig och tur var väl det, mina nu är ganska korta men ända långa när man är inte är van med naglar. Men fint som satan är det :) Ni som vet hur Lindas naglar såg ut så ser mina också ut nu, gaah fint :) Annars så har det väl inte hänt nånting mer på det nya året? Jag har iaf bestämt mig för att det här året ska bli ett ordningsamt år, dom sista månaderna av 2008 var helt kaos :o Jag mer eller mindre sket i skolan, festade hela tiden, tappade allt från a till ö osv osv. Allt var kaos men nu ska jag skärpa mig :) wish me good luck, höhö.


Nu är jag hemma i lägenheten, faktiskt skönt :) Jag har ju både bott hos både mormor och mamma nu i tre veckor så både jag och Milla tyckte det var skönt att komma hem :) Pappa var här igår och hjälpte mig att möblera om också, det blev jätte fint. Mer mysigt liksom :) Tog det bara lungt på kvällen, tog ett bad, gjorde en hårinpackning och färgade ögonbrynen :) Är sjuk som bara den, har feber och är snorig som ett troll :/ Men det borde gå över snart, jag har ju varit såhär i över en vecka nu :o


Nu ska jag klä på mig och ta en prommis med pappa :) Skriver mer ikväll, puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards