Alla inlägg den 11 januari 2009

Av matilda westlin - 11 januari 2009 19:52

Jahapp, då var det söndag igen. Helgen är över och det är skola imorgon. Men jag har hunnit med massor i helgen, b la jobbat både fredag & lördag. Var på bio med Linda på fredagskvällen och igår efter jobbet så for jag hem till mamma och åt middag där. Vi städade ur allt skit jag har samlat på mig som bara ligger och samlar damm i min garderob. Så jag slängde två fulla svarta sopsäckar med grejer, skönt som fan att bli av med allt. Efter det så tog jag en dusch och tänkte bara vara hemma och ta det lungt men då smsade både Jenny och Hampus, både skulle dra ut och peppade med mig så jag packade ihop allting och for till lägenheten för att göra mig klar. Då var klockan tio så jag var klar vid elva, gick över till Hampus där det var fest :) Skit kul hade vi, lite senare blev det krogen. Hamnade på Irish och där träffade jag Sigrid :D Hampus och resten av gänget drog på bk men jag stannade med Sigrid :) Det var ett tag sen vi sågs nu så vi hade massor att prata om och kvällen blev riktigt kul :) Fler såna tack. Träffade även Ted där och samma med han att det var ett tag sen vi sågs nu. Man glider så lätt i sär, usch i hate it. Skippade efterfesten så vid tretiden tog jag en prommis hem och det var det värsta jag gjort på länge, det var så fruktansvärt halt ute & jag ramlade minst tio gånger :o buhu, stackars mina knän alltså. Helt uppskruppade :/ Var vaken till sju på morgonen :o Jag och min jävla tv förstör allt så idag har jag varit mer död än levande! Pappa fick mig att må mycket bättre när han for och köpte sushi ;) 40bitars, mm gott! Så jag har varit hos han och chillat fram till nu. Har precis kommit hem, ska ta ett bad och bara ta det lungt. Jag är så jävla trött.

Ovido - Quiz & Flashcards