Alla inlägg den 21 januari 2009

Av matilda westlin - 21 januari 2009 17:11

Idag fyller Lovisa 18 år, grattis gumman :)


Jag älskar vårat nya chema, jag har bara två/tre lektioner varje dag och det är typ hälften av det jag hade i skolan förut så förstår ni hur skönt det är för mig? :) Jag är döglad över att dagarna är så korta sen så har vi sovmorgon som tex idag, då börjar vi tolv, skönt som fan! Jag har jätte dålig närvaro i skolan men nu känns det som att jag kommer orka ta tag i allt igen :) peppa mathilda. Ikväll ska jag plugga, vi har prov imorgon så jag ska verkligen försöka lära mig in allt :o Jag hoppas jag lyckas :D Fick tillbaka ett annat prov idag också och resultatet var grymt bra så nu ska jag få lika bra på det vi har imorgon också :) Jag är fortfarande kvar hos mormor så jag sover här inatt igen och stannar tills imorgon :) Sen en liten hälsning till Sigrid, jag tycker att du ska ta och skaffa dig en blogg igen gumsan =D pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards