Alla inlägg den 7 januari 2009

Av matilda westlin - 7 januari 2009 15:53

Inatt har jag sovit som en kratta! Med andra ord, helt jävla sämst! Kunde aldrig somna igår, låg och vred på mig tills klockan var tre då jag tillslut lyckades somna så imorse var jag trött som bara den. När klockan ringde var jag lite småsugen på att sjukanmäla mig men vafan det var första dagen efter lovet så nån måtta får det ju vara så jag gick till skolan iaf ;) Vi hade bara två lektioner så det var skönt, kul att träffa Malin & Kunne, har inte sett nån av dom på hela lovet eftersom dom båda varit i vemdalen :) Linda har jag umgåtts med en del på lovet med det var såklart kul att träffa henne med :D Åt lunch med tjejerna och surrade om allt som hänt på lovet :)


Nu är jag hemma, har packat ihop lite saker som jag ska ha med mig hem till mamma. Jag ska dit ikväll, mamma ska få sin födelsedagspresent ikväll :) Maja och jag ska ha ett eget "spa" för henne så Maja ska få göra en helkroppsmassage på henne. Jag har fixat vin, ost & kex sen ska vi göra jätte mysigt med ljus och grejer, hi :) Så allt kommer ta sin lilla tid och då ska jag passa på att sova där också :) Så mamma kommer snart och hämtar mig och lillis :) Passar på att ladda upp en Takidalåt som jag fått på huvudet, jag älskar den.

Ovido - Quiz & Flashcards