Alla inlägg den 18 januari 2009

Av matilda westlin - 18 januari 2009 22:05

Idag fyller min älskade vän Linda 19 år :D Grattis gumman! Jag hoppas att du har haft en jätte mysig dag och att du är nöjd med kvällen igår då vi firade dig :) Jag har två till presenter som jag ska ge dig imorgon :) grattis igen hjärtat!

jag älskar dig.

Av matilda westlin - 18 januari 2009 15:58

Min helg; på fredagen blev det lunch på stan med tjejerna, shoppade ett par jeans på rean på flott och ett par as snygga underkläder på h&m. (se bilden där nere) På kvällen drog jag till timmy på förfest där även Sanna, Lisa, Malin och Alex var. Drack vin, surrade, shottade som satan och kul vare. Sen blev det studentfesten på aveny där det var ett jävla drag. När jag skulle hem så hamnade jag i granloholm tack vare att kunne och hans kompisar vägrade släppa av mig i haga, lyckat!!! Efter mycket strul så fick jag tag i en taxi, for hem och somnade klockan fem. Gick upp vid åtta på lördagsmorgonen. bra matilda, lyckat att sova tre timmar och sedan gå och jobba. Ja, jag behöver inte beskriva min dag på Cleo, ni förstår säkert hur jag mådde. När jag slutade vid fyra så stressade jag som en dåre med att handla alla presenter, maten, fixa mig själv och fara hit och dit. Tur jag hade pappa som skjutsade mig säger jag bara, annars hade jag inte fått nånting gjort. Kvällen tillbringade jag hemma hos Linda med tjejerna :) Vi åt middag, efterätt, firade Linda och drack vin. Vid tolv drog alla hem eller vidare, jag och Linda tog en tur ner till svensson för att träffa Timmy och Alex. Blev där resten av kvällen, mycket roligt folk vare!

Idag har jag tvättat, tagit en prommis med pappa och städat. Fattar inte hur jag orkar, jag är bakis och jätte trött efter helgen. Men jag är snart klar med tvätten, då ska jag hem till pappa och äta middag sen drar jag ner till mormor och sover där inatt. Milla är kvar där, mormor har jag varit kattvakt hela helgen, gulligt av henne. Jag har knappt varit hemma nånting så jag hade världens dåligaste samvete när jag tänkte på att lillan skulle få vara själv i princip hela helgen så jag lät henne vara hos mormor, tack för det, du är guld värd. Nu ska jag bädda sängen, nytvättade sängkläder, i love it.


bild; det jag shoppade i fredags :)

Ovido - Quiz & Flashcards