Alla inlägg den 4 januari 2009

Av matilda westlin - 4 januari 2009 15:30

hellu, här sitter jag hemma hos mig och är förkyld som ett as. Jag känner mig som han på den där reklamen som är för nässpray tror jag? Han snyter sig iaf hela tiden och hela hans kontor är fullt med snorpapper, haha så jävla ful reklam men så känner jag mig just nu. Hade jag sparat allt papper när jag snytit mig så hade jag inte fått plats i min lilla lägenhet nu ;p Men jag har ingen feber idag så jag är förmodligen på bättringsvägen :) Fast förkyld är jag, usch det börjar bli riktigt irriterande, jag vill bli frisk nu och kunna träna "/


Idag har jag bara tagit det lungt, jag vaknade vid ettiden, inte så konstigt eftersom jag gick och la mig vid sju imorse, usch seeent! eller kanske man ska säga tidigt, höhö. Så idag är jag trött som satan..

Min garderob var verkligen i behov av en storstädning idag, allt var huller om buller så det har jag grejjat med idag :o Rev ut allt och vek sedan ihop allting och herregud vad kläder jag har :o Det är helt sjukt, jag fick slänga jätte mycket. Jag får helt enkelt inte plats med allting :s Sen har jag massor med kläder som jag aldrig använt, t om att prislappen sitter kvar, hemskt. Skärpning mathilda! Men nu är det ordning o reda, jag städade badrummet också så det är också toppfräscht :) Pappa kom hit en sväng och tog hand om all min tvätt så jag slipper tvätta idag, snällt av dig :) Nu snart ska jag ner till f&f och äta middag :) Sen ska jag nog hem till mamma en sväng och hämta lite saker som jag saknar. Annars blir det lungt ikväll, jag är som sagt inte i form för nånting just nu. Sjukling :(

Ovido - Quiz & Flashcards