Alla inlägg den 15 januari 2009

Av matilda westlin - 15 januari 2009 22:03


En till dag i skolan avklarad, en dag med två prov t om. Det känns så skönt att beta av prov för prov så man slipper ha allt efter sig så jag måste erkänna att jag är lite små stolt över mig själv nu :) Sen idag på sista lektionen så hade vi vinprovning :D Ni som har varit på en vinprovning vet hur det går till. Vi hade sex olika viner som vi fick smaka, lukta på och läsa lite om, faktiskt riktigt kul :) Synd bara att man är så trött sådär sent på dagen men det var kul :) Gick sedan hem, hade tänkt att jag skulle iväg och träna på halv åtta passet men att stressa och gå i kylan tog emot så jag skippade träningen och for istället ut till kvissle med Linda, ut till Robins solarium :) Vi städade där och så fick jag en gratis solning, hi, tack gumman :)


Nu är jag hemma, har precis bakat en kladdkaka efter Hampus recept. Fattar ni hur god den är? Det är helt sjukt, den är jätte kladdig och har en så där speciell smak, inte som en vanlig som alla gör :o damn, den är så jävla god! Så den står och ska få kallna lite nu innan jag provsmakar ;) Dock är jag dömätt av all smet som jag ätit ;p Håller även på att färga ögonbrynen :) Jag fick höra senast förra veckan av Maja att formen på mitt egna ögonbryn liknar en spade :o Haha, en spade? t om att hon kunde visa handtaget på "spaden", så jaa nånting måste jag ju göra åt mina ögonbryn ;p Nu när jag haft i färgen ett tag så ska jag noppa om dom lite, jag är sämst på att fixa former men jag ska iaf göra ett försök :) Försöka lägga mig i tid ska jag också göra, men nu ska jag sätta lite fart med alltihopa. pussshej

Ovido - Quiz & Flashcards