Alla inlägg den 19 januari 2009

Av matilda westlin - 19 januari 2009 21:26

Den här dagen så har jag och Malin varit i skolan. Från och med idag så har vi nytt shema för vårterminen och då har vi bara två lektioner på måndagar och det är så jävla skönt!! Dessutom såg vi film på svenskan så vi slapp jobba, grymt underbart! Malin och jag var på stan en sväng på lunchen, då shoppade jag ett par nya träningsbrallor, vilket verkligen var nödvändigt för min del. Mina innan dom här har jag haft jätte länge nu och dom var så otroligt slitna, jag hade en massa hål i baken så att när jag skulle träna så fick jag ha två linnen som gick långt nedanför rumpan annars så såg man min bak, höhö inte bra ;) Malin och jag satt och surrade om att köra halkbana på lunchen, hon var nervös för den eftersom hon har den imorgon och det minns jag att jag också va men det var ju hur kul som helst. Skulle lätt kunna göra om den så lycka till imorgon gumsan, tänk på mig när du kör den :D När vi slutade så gick jag in till stan, gick förbi flott och bytte storleken på mina nya jeans, man får igentligen inte göra det när det är rea men Danne var snäll och lät mig göra det ändå :) Vilket var en himla tur för jag råkade köpa två storlekar för stora i brallorna, hur man nu kan göra det när jag t om testade dom :o haha, jag måste ha varit uppsvälld eller nått den dagen ;p who knows? Jag kunde iaf inte ha dom när jag kom hem, men det kan jag nu :) Såg att Ziri hade ett par likadana i fredags hos Linda och dom är skit snygga! Jag följde med mormor på stan en sväng efter att jag varit på flott, vi gick till zara där mormor köpte en jätte tuff jacka sen gick jag och köpte en hårspray. Jag glömde min hos Linda i fredags så jag fick ta mormors imorse :o Jag kan verkligen inte leva utan min hårspray, usch och fy jag missbrukar det! Sämst för håret men det är ett måste! Det är platt som fan annars, vilket det ändå är men det blir lite bättre med spray iaf, usch jag hatar mitt hår ;o haha, hårförlängningar och skit, snälla börja väx nångång så jag kan ha mitt egna hår och sköta om det! Men det lär ju aldrig hända så länge jag håller på med mina förlängningar "/ Jag har även varit på subway med Maja idag, vi surrade och åt :) Gick och tränade med Lisa på halvåtta passet :) Jenny och Tommi var också där och jag måste säga att jag tycker Tommi var grymt tuff som var med på ett jympapass :) Det är det inte många unga killar som är, jag lyckades iaf inte få med Marcus under ett helt års tjatande, haha.


Nu är jag hemma hos mormor, jag stannar här inatt :) Danne ringde och ville ha med mig hem till hans kompis och ta nån öl och bara chilla men jag kände att jag inte hade nån ork för det så istället har jag varit duktig och tränat plus att jag gjorde en stor, riktigt stor skål med fruktsallad nu ikväll :) As gott! och nyttigt =D Nu ska jag lägga mig i ett bad sen gå och sova. Diggar dom som orkade läsa hela inlägg idag, det blev så lååångt :) Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards