Alla inlägg den 24 januari 2009

Av matilda westlin - 24 januari 2009 19:15

idag är det lördag, just nu lördagkväll och jag sitter hemma hos mormor och bara tar det lungt :) det är så jävla skönt, love it. idag har jag jobbat och det var mindre roligt, jag sov inte mycket inatt plus att jag började klockan tio sen har det har varit full rulle hela dagen på cleo. snacka om att jag är mer död än levande nu! tur dagen är över, huh. Igår så blev det jobb då med, slutade klockan sex och vid åtta så drog jag hem till lisa och festade med henne och linda. vi drack vin och hade en riktig tjejkväll :) vid halv tio kom johan och niklas dit och lite senare så kom även alex :) vi hade skit trevligt. drog ner till stadshuset vid halv tolv och där blev vi hela kvällen, jag hade jätte kul! förutom att idioten var där och förstörde för mig. såklart så slutade det med tårar, du är inte värd det men jag kan inte släppa allt, det går inte. tack underbara linda, lisa och malin för att ni är världens bästa! men utöver så var kvällen helt sjuk, jag hade jätte kul! kom hem med världens blomma i håret, jag lyckades få med mig johans tröja, jag använde upp hela mitt läppglans (sällan överdriva med sminket när man är ute) osv osv.. haha kaos! Men så jävla kul :) Idag är det inte lika kul men det är smällar man får ta. tur jag bara ska vara hemma ikväll, så sköönt! nu ska jag kika på film och äta allt onyttigt jag kan hitta här hemma ;) pusspåer

Av matilda westlin - 24 januari 2009 14:38

jag hatar dig!!

Ovido - Quiz & Flashcards