Alla inlägg den 5 januari 2009

Av matilda westlin - 5 januari 2009 23:57

Igårkväll var jag seg som en deg och febern smög sig på mig så jag kände redan vid halv tio att jag bara ville gå och lägga mig och det gjorde jag. Jag låg och småkikade på en komedi på trean sen vid tio så sov jag som en stock.. Så imorse vaknar jag vid sju och är hur pigg som helst :o Gick upp och åt världens godaste räkmacka och lite fil sen låg jag och kikade på tv en stund och somnade sedan om. Sov tills klockan var halv ett, då ringer farfar och berättar att han hade köpt lite mat till mig, haha sötnosen! Så han kom hit med fem pajer, mackor och en ostbricka med fyra olika ostar, snacka om lyxigt att få mat hitkört utan att jag ens bett om det ;) Han kom bara hit och lämnade det han köpt sen for han. Då tog jag en dusch och upptäcker att shampoot är slut så jag bestämmer mig för att ta en tur ner till stan, tänkte att jag skulle fixa ett nytt legg på samma gång men som tur var så ringer mormor mig och berättar att banken stängde ett idag och stan fem :o Så legget var det bara att glömma men jag lyckades ta mig ner till stan till halv tre iaf. Köpte shampoo, balsam, en ansiksmask och en nattkräm :) Mamma kom och hämtade mig när jag var klar och så for vi hem till henne så jag åt middag där tsm med henne, Maja & Fredrik :) Det var perfekt att jag for dit för då kunde jag på samma gång packa ihop alla mina saker som jag behövde ha med mig hem så det grejade jag med sen tog jag en prommis ner till Linda och där har jag varit ikväll :) Både hon & Robin är så gulliga så jag känner mig verkligen hemma där :) Linda har klippt Robin ikväll sen har hon och jag bakat :D Blev muffins, riktigt goda :) Fast dom Linda gjorde innan jag kom blev godare, haha jag erkänner att jag är ingen bagare, eller man kanske säger bakerska? ;p Men det var mysigt, vi drack lite vin och bara chillade. Jätte mysig kväll :) Nu vid elva skjutsade mamma hem mig så nu är jag i haga. Känns skönt att komma hit, även fast det är supermysigt att vara hos Linda & Robin så är det jobbigt att vara upp i folk när man har feber så nu ska jag göra i ordning en paj och lägga mig i sängen och bara ta det lungt och äta. Gud vad skönt =D Sov så gott alla, puss

Ovido - Quiz & Flashcards