Alla inlägg den 26 januari 2009

Av matilda westlin - 26 januari 2009 23:32

sådär, äntligen har jag fått bort allt löshår! det tog sin tid men nu är jag korthårig igen, fult som fan. och slitet som det alltid blir :o jag fattar inte att jag kan tappa så mycket hår som jag alltid gör när jag haft i min förlängning :( är det bara jag som gör det? snacka om att jag är världsbäst på att sabba mitt hår! men nu har jag gjort en inpackning och ska klippa mig i veckan så det kommer förmodligen bli i lite bättre skick :) jag har även smörjt in mig med en ny shimmer lotion jag fick av mormor idag som är från bodyshop så nu luktar jag som en bakelse typ, eller dom luktar inte men det gör jag, höhö. jag ska alldeles strax föna håret sen lägga mig och sova, är trött som satan nu. puss & godnatt

Av matilda westlin - 26 januari 2009 20:00

idag är det måndag och dagen i skolan har gått galant, kort dag ;) har varit och tränat med linda och lisa på ett pass ikväll också :) det var enligt linda ett skit roligt pass men jag och lisa tyckte det var sämst, hehe men lillpluttis tyckte det var kul så hon var nöjd iaf ;) sanna var också där så det var kul att träffa allihopa :) synd bara att det är sånt äckligt snöslask ute och det gör att det blir sjukt jobbigt att gå dit och hem plus att man blir sååå blöt, sämst! men nu är jag hemma hos mormor, var hem till mamma en sväng och hämtade lite saker också :) gud, jag måste erkänna att jag faktiskt längtar hem lite (A) men bara lite, höhö. idag har jag även varit och knäppt kort och fixat nytt legg, usch dyyyyrt! det kommer bli mycket utgifter den här månaden, mitt legg plus kortet gick på 600kr, jag har beställt nya linser 300kr, jag ska göra om naglarna på torsdag 500kr, min medicin 200kr, refill till mobilen 200kr, nytt medlemsskap på friskis och så hade jag tänkt klippa mig 400kr. huvva mycket mycket, men allt är nödvändiga måsten så det får jag klara av. får snåla med allt annat utöver, om det nu går 8-) ska kika på bonde söker fru bröllopet nu vid åtta sen ska jag ta ut mitt löshår, viiie vad skönt meen fult. sätter nog tillbaka det innan helgen om jag får tid över :) pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards