Alla inlägg den 27 januari 2009

Av matilda westlin - 27 januari 2009 23:28

imorse försov jag mig men lyckades ta mig till skolan ändå.. en timme försent kom jag, inte alltför dåligt. hade en dubbellektion, fick tillbaka provet i personlig försäljning och jag fick fullpott, woho :) men det var jag värd, jag satt från att skolan slutade till sent på natten och pluggade som en dåre så nu är jag nöjd och glad över resultatet. efter att vi slutade så gick jag, malin & linda o kikade på vårshowen på hedbergska men den var ingen höjdare.. visst, alla är skit duktiga på att sjunga osv men den var lite småseg så det blev långtråkigt sen att det var som en bastu där inne gjorde inte saken bättre precis ;p


nu ikväll så har jag varit uppe hos alex, frida och han lagade middag åt oss ikväll, narki var också där. vi åt kött, potatisgratäng och sallad :) skit mysigt och jätte gott. såg sedan två filmer och bara tog det lungt. det var första gången jag träffade frida och gud vilket gullig tjej det var :) snäll och rolig & väldigt duktig på att laga mat, höhö :) men nu är jag hemma, ska ta och lägga mig alldeles strax. lyckas aldrig gå och lägga mig itid men imorgon så måste jag sova ut. annars orkar jag inte, tänker inte ställa nån klocka så vi får se när jag vaknar :p pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards