Alla inlägg den 3 april 2009

Av matilda westlin - 3 april 2009 16:27

Jag känner mig som världens mest upptagna människa! Jag stressar all the time.. Jag hinner inte med att träna, blogga, jobba eller nånting.. Fan, jag hatar att det inte finns nån tid över numera. Men nu har det iaf gått en vecka på min praktik och jag har hunnit med massor där :) Bla, varit på mycket möten med john bauer, kommunen, Kjell Lönnå osv och appropå Kjell Lönnå så kom jag att tänka på att han var programledare för ett program som gick för tio år sen som hette Lekande Lätt, remeber? Det var vuxna som tävlade i olika lag och skulle gissa när barn beskrev saker och gissa vem som var med? Jo, JAG :D haha, herregud! Vi har det inspelat på vhs så jag ska försöka fixa så man får in det på en cd och sedan lägga upp den här så ska ni få se mig som sjuåring beskriva en klänning, haha det ni ;)


Jag har även varit ute bland butiker och det är verkligen skit kul! Jag tror att jag passar in att jobba utåt och möta människor, om jag får plussa mig själv lite, hehe! Sen igår så fixade Jag, Sanna & Kate en liten överraskning för Anna som både ska gifta sig och som fyller år snart :) Vi hyrde en lokal åvanför arbetsförmedlingen, norrvidden som äger den. Skit mysig lokal med bastu, bar osv osv :) (ska lägga in bilder senare) Så vi gjorde som en liten "möhippa" för henne. Sanna är grym på att designa och på att komma med ideer så hennes uppgift var att fixa olika servettvikningar och hur man kunde göra fina inbjudningskort :) Kate fixade maten, vin och bröllopstidningar, tjocka som stieg larsson böcker, hehe! Jag tsm med mormor plockade ihop massor med smycken som skulle passa till Annas bröllopsklänning :) Sedan for Kate och hämtade Anna medans jag och Sanna gjorde mysigt uppe i lokalen :) Sen kom Sannas syster Sara dit :) Vi åt maten, drack mängder med vin, bastade och hade en skit mysig tjejkväll! Visade allt vi hade fixat, t om att Anna nästan började grina för att hon blev så glad. ååh, gulliga du! Vi hade verkligen skit kul och jag är så jävla glad över att jag kommit in på min praktikplats med världens underbaraste tjejer runt om mig :) its loveli.


Men nu är det äntligen fredag och ikväll ska jag hem till Tua med en massa folk och fira hennes och Moas födelsedag :) Ska bli skit kul! Det som är ett stort jävla SKITPISS är att jag har åkt på en till urinvägsinfektion och jag har så ont så jag bara vill dö! Den är mycket värre än förra, jag äter penicilin för fullt men den har inte hunnit gått över "/ Det kommer bli skit ikväll men jag hoppas jag står ut annars får det bli en tidig kväll för mig om jag inte pallar :/ En skala från ett till tio så mår jag femton, så jävla ont har jag!! fuck, fuck, fuck! Men jag ska göra det bästa av situationen och hoppas vinet tar över så jag slipper ha ont, i hope!


Ska göra mig klar nu sen kommer Malin och hämtar mig :) Ha en bra kväll alla, det ska jag försöka ha! Jobb imorgon 8-) huh, minus minus. Men PUSSPÅER

Ovido - Quiz & Flashcards