Alla inlägg den 29 april 2009

Av matilda westlin - 29 april 2009 23:37

Jag har legat hemma hela förmiddagen, hann med att tvätta nån maskin sen var jag Marcus ner till pappa och käkade middag. Nu ska jag gå och sova, är dötrött!! Ska träffa Hampus imorgonbitti och få biljetterna till stadshuset sen ska jag åka hem till mamma imorgoneftermiddag, ska sova där. På kvällen blir det förmodligen grillning och några glas vin :) Hoppas jag mår bättre! Just nu mår jag bajs, är hängig och trött, förmodligen febern som spökar :/ goodnight

Av matilda westlin - 29 april 2009 15:22

Jag gick hem ändå, är inte speciellt pigg.. När jag kom hem så satt jag mig ute i solen med Milla och då kom Danne så vi gick och köpte varsin glass och satte oss på en bänk i solen och surrade. Så jävla härligt :) Nu kom jag nyss in så jag gick ner i tvättstugan och kikade om det fanns nån tvättid, lika bra att passa på när man ändå är hemma och det fanns det så nu tvättar jag för fulla muggar. Har massor med tvätt "o


Förut när jag kom hem så ringde telefonen och jag höll på att tappa den men jag lyckades trycka in den mot väggen för att den inte skulle ramla ner i stengolvet men istället så slog jag i min lillfingernagel i hård jävla väggen.. AJ!! Hela nageln gick upp lite grann och jag började tokblöda :( Det gör så jävla ont, jag vet inte men det känns som om att hela min riktiga nagel håller på att lossna :o Så jävla hårt slog jag i den "/ omg, sjukt ont!! Usch, nu vill jag bara ta bort mina långjävla naglar.. "/

Av matilda westlin - 29 april 2009 12:11

Fan, jag börjar känna mig sjuk igen.. Nej, nej, nej jag får inte bli det nu!! Jag har sprungit runt i några affärer idag men jag känner mig helt färdig. Har nog fått feber :( Men faan!! Har haft en jävla osis med att bli sjuk hela nu på slutet, jag blir tokig! Jag får inte bli sjuk, inte nu, piss också!! Får se om jag ska ta och gå hem eller om jag ska stanna, har en lång dag framför mig. Ska på möte ikväll och det början ca halv sex. Har lunch just nu, ska ta en till alvedon och se hur jag mår efter det. bye

Ovido - Quiz & Flashcards