Alla inlägg den 7 april 2009

Av matilda westlin - 7 april 2009 17:11

Idag har jag faktiskt hunnit med mycket, inte latat mig som alltid annars :) Jag har tvättat två maskiner, gjort rent och fräscht i badrummet, gått ut med lillen ett antal gånger och dammsugit hela övervåningen :) good girl. Jag har även smsat med Pernilla och jag måste nog träffa henne igen ang. sminkgrejen :) Men som sagt, jag vet fortfarande inte vad det handlar om så, dont ask me ;p Jag har även surrat i telefonen med både Malin & Linda, det blir lite förfest med tjejerna hemma hos Malin på torsdag, hoppas jag mår bättre annars får jag vara hemma, huh :( Läste även på Lovisas blogg att det var Meyham på torsdag igen, HAHA jag dör! Det var ju i fredags på stadshuset så nu får jag världens flashback och tänker tillbaka på fredagen då vi körde med meyham hela kvällen, hahaha..

MOA, DU RÄDDADE MIN MEYHAAAM =D


Jag har också fått sms från min älskade granne Danne (alltid lika kul att säga) som frågade om jag dött eller nått.. Hahaha, han saknar mig! Sött av dig pluttis :) Jag kommer nog hem snart så kan vi hänga tsm bland alla gamlingar ;)


Ikväll kommer Helena hem hit :) Hon är bara hemma i en vecka sen drar hon till grekland igen så vi måste passa på att ses mycket nu :) Vi ska äta sushi och mysa, viee. Hoppas jag inte smittar henne bara 8-) Sen har jag beslutat mig att färga håret mörkt ;) Lovisa var den ända som kommenterade och skrev att jag var fin i mörkt hår så så får det bli ;) Men blir det fult så får jag köra med att tvätta håret som fan och sura på Lovisa, haha ;) Men äh det löser sig, jag köper iaf färg till håret imorgon =D Nu ska jag hjälpa Maja med hennes bakning av chokladbollar ;) pusspåer

Av matilda westlin - 7 april 2009 14:20

Ska jag färga håret riktigt mörkbrunt? =D säg ja, säg ja, säg ja.. Hahaha, närå! Ärligt nu, jag har fått en sån jävla utväxt och vet inte om jag ska göra slingor och fortsätta vara brun/ljusbrun i håret eller om jag ska dra till och färga det sådär jätte mörkt, lite brun/röd mörk färg? :) damn, jag kan inte bestämma mig, help me 8-)

Av matilda westlin - 7 april 2009 13:01

Jag är sjuk idag med, blä jag är riktigt less på att ligga hemma och må dåligt :/ Jag pratade precis med Linda och hon har hämtat ut min studenmössa idag, viie hoppas jag kan ha den =D Det finns en liten risk att den kan vara för stor men jag hoppas den är perfekt annars blir jag less så inihelvette! Det roliga är att jag har störst huvve i klassen, haha det ni!! Bighead 8-)


Imorse gick jag och gjorde om mina naglar, dom fem hundra kronorna som det kostade slapp jag betala själv den här gången, utan jag fick det nämnligen av världens gulligaste, tusen tack darling. Dom blev lika fina som vanligt :) loveit. Igår så slog jag i en nagel i tvättstället as hårt så den blev alldeles rödsprängd med blod, ååh jag höll nästan på att svimma, jag klarar inte av blod.. och ont gjorde det, huh :( Men nu är det bra och naglarna är jätte fina så nu är jag nöjd och glad :)


Idag har jag feber och är otroligt förkyld, snorar som en dåre.. Kissandet börjar bli bättre, tack och lov för det! Imorgon ska jag gå till jobbet (praktiken) och jag längtar jätte mycket :) Jag trivs så himla bra så jag har t om förlängt min praktik till sex veckor istället för fyra :) Sen ska jag försöka göra lite nytta hemma idag också, dammsuga och städa lite överallt.. Jag gör ju inget annat än att vila så jag är lite små less på det nu.. Skriver mer sen, bye

Ovido - Quiz & Flashcards