Alla inlägg den 9 april 2009

Av matilda westlin - 9 april 2009 13:59

Nu är det fan inge kul längre.. Varför blir jag inte frisk nångång? :( Jag är sjukt less, jag har feber och känner mig så jävla hängig! Dessutom är jag på jobbet och snorar och bara känner att jag vill hem, lägga mig i ett varmt bad och sova. huh, det är bara skit just nu "/ Idag fyller ju min älskade Malin år och vi ska hem till henne och förfesta alla tjejer sedan dra vidare på krogen, ååh jag vill så gärna vara med men jag vet inte om min sjukhet kommer att svika :( fan, vad jag är less på den här skiten nu. Jag ska iaf hem och vila så fort jag slutar sen får vi se om jag känner mig lite bättre senare, just nu har alvedonen gått ur kroppen och det är därför allt bara känns så piss :(

Av matilda westlin - 9 april 2009 09:35

Idag fyller min älskade vän Malin 19år =D grattis darling <3

Ovido - Quiz & Flashcards