Alla inlägg den 14 april 2009

Av matilda westlin - 14 april 2009 15:58

Haha, fan vad söta vi var! Sjukt gammal bild från nån fest hemma hos alecks för nått år sen.


Nu är jag på Cleo, har precis slutat jobba :) Idag har det varit dött, en typisk tisdag, tråkigt! Så nu ska jag gå hem och kurera mig, är fortfarande sjuk. VARFÖR :( Jag snorar värre än någonsin och känner mig hängig, inge kul! En riktig vårförkyldning som aldrig går över sa mormor precis ;p Hade en tanke på att fixa nån förfestmiddag hemma hos mig imorgon och sedan dra ner mot stan men det får vänta till helgen. Sabbar nog allt om jag går ut nu, det får räcka med att jag jobbar på dagarna. Ringde även och bokade en klipptid hos Åsa förut och jag måste vänta ända tills på tisdag, fy fan vad länge.. Jag vill klippa mig nu! Hatar att gå runt i kort hår, det är så jävla fult!! Men jag får hålla ut, hon skulle ringa om hon fick nått återbud så nu hoppas jag på att nån ångrar sig med klippandet ;) M var precis in och hejade också, viee han hade med sig motorcykeln =D haha fan vad kul! Jag ska få följa med ut och åka snart, blir första åket på flera år, damn vad jag längtar efter en tur nu, det är så jävla kul!! Sist jag åkte var på mormor & friddes hoj och det var flera år sen.. Så det ska bli skit kul! Men nu ska jag ta och pallra mig hemåt. bye

Ovido - Quiz & Flashcards