Alla inlägg den 16 april 2009

Av matilda westlin - 16 april 2009 14:03

Idag är jag på jobbet igen! Det var meningen att jag skulle vara ledig idag men mormor fick en snabb klipptid så jag är här och passar affären så länge, vilket inte är helt fel eftersom jag tjänar lite extra pengar, me like :) Blir inte så mycket jobb nu när jag är på praktiken så minsta lilla jag får jobba så blir jag glad. Det kommer bli sjukt mycket utgifter nu mot sommaren /studenten.


Mamma var här förut och åt lunch med mig, hon köpte med sig mat från det där stället nere vid hemköp? Där dom har nyttig mat, fan jag kommer inte på vad det heter men spelar ingen roll.. Gott var det iaf och mysigt att luncha med mamma :)


Igårkväll for jag och Linda ner till waynes och satt där i några timmar o surrade, alltid lika mycket folk där :) Mysigt som satan, måste göras oftare!


Sen när jag slutar idag så ska jag vänta på mamma sen ska vi iväg och kika på glasögon, ååh jag vill men ändå inte.. Haha jag kommer se förjävlig ut i brillor men tur jag bara ska ha dom när jag läser eller sitter vid datorn/tvn. Sen kommer jag förmodligen att slippa min huvudvärk, gud vad underbart!! Så vi får se om jag hittar några schysta ;) Nu ska jag fortsätta med lite pyssel här på jobbet, skriver mer sen. Pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards