Alla inlägg den 26 april 2009

Av matilda westlin - 26 april 2009 21:29

Yeeah, döskön kväll igår =D Blev massa vin hemma hos mamma blandat med en jävla massa kareoki ;) Sjukt kul. Mamma, jag, Marcus och Tomas släppte loss som fan, sjung som några idioter! Kul vare! Sedan kom Johan och grabbarna och hämtade mig, for ner till stan och började kvällen på irish. Hampus kom också dit :) Riktigt kul vare! Blev bjuden på öl, shott och mera öl! När dom stängde blev det bk och sedan subway o efterfest hos hampus. Då var det jag, Hampus, Johan och Marcus :) Grabbarna drack shott efter shott, det räckte för mig så jag nöjde mig med min älskade tonfiskmacka, haha :) Gick sedan hem och somnade påängång, marcus följde med :) 


Idag har jag segat på som fan! Varit nere hos pappa och ätit middag med hampus, therese, pappa & agneta :) Sedan blev det en moppetur och nu är jag hemma. Danne och Stina var nyss här, klantdanne hade tappat nyckeln hem så han ringde ett antal samtal och kom tillslut fram till en lösning. Medans så satt jag och Stina o käkade solrosfrön ;) haha sötnosen som hade med sig! Nu ska jag ringa min älskade Linda som är ganska nere, vilket är förståeligt :/ Robin drog ju till thailand idag och kommer bli borta bra länge. "/ huh, jobbigt :( Men du vet vart du har mig gumman och jag kommer hjälpa dig igenom den jobbiga tiden som kommer vara nu i början! Tänk på allt roligt som kommer hända sen och hur bra allt kommer bli :) <3

Ovido - Quiz & Flashcards