Alla inlägg den 27 april 2009

Av matilda westlin - 27 april 2009 19:37

Trött dag! Jag har inte varit på topp precis, var helt död när jag vaknade imorse.. Hade tur och fick skjuts av pappa ner till stan med moppen och då vakna man till lite grann. Jag delade ut mina sista enkäter idag, viho fan vad skönt! Fick även se ett mail där det stog; Maila vidare till "cleotjejen" haha yeah mitt nya smeknamn ;) Efter jobbet så drog jag upp till pappa och åt middag med han, Micke och Hampus sen nu blev det en moppetur igen hem till mamma. Det blir en jävla massa moppeåkning för min del men kul äre ;) Dock lite kallt att åka idag, uscha det är fan svinkallt ute!! For sedan och handlade men nu är jag hemma.. Ska sätta igång med en storstädning nu, behövs verkligen! Har ju haft världens stökpelle här i några dagar ;) pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards