Alla inlägg den 5 april 2009

Av matilda westlin - 5 april 2009 19:07

Jag har varit mer eller mindre död hela helgen, eller iaf efter fredagen.. Började helgen med fredagen hemma hos Tua :) Jag åkte dit med Malin och Sanna. Kom hem till Tua där vi fick en välkomsdrink och där födelsedagsgirlsen Moa & Tua hälsade oss välkomna ;) Sanna och jag hade aldrig varit där så vi gick runt och kikade i hela huset.. och ja vad säger man? Vilket jävla hus :D Sjukt fint! Ett slott 8-) det var riktigt fint och så otroligt mysigt! Sen någonting mer som var mysigt var all mat dom fixat, damn vad gott =D Vi åt och hade jätte trevligt, det var riktigt mycket folk där också :) Många jag kände och många jag aldrig träffat, trevligt var det iaf :) Efter några glas vin kom Moa med nån god svartvinbärsgrej? Så det blev shott efter shott.. Fick nog i oss säkert tio stycken var så ni kan ju tänka hur vi var, haha herregud! Sen blev det massor med dans och MEYHAM, hahaha jaa det orkar jag inte ens berätta om men jag säger bara; meyham =D haha!


Det var meningen att jag skulle åka med Sanna, malin och matilda hem men det glömde jag helt bort så jag for in till stan med resten av gänget och gick på stadshuset :) Där var det as kul! Träffade björn som jag gick runt och yrade med ;p När klockan blev två så gick jag bort till aveny där jag skulle träffa Hampus med han hade redan dragit hem men istället träffade jag Ida & Leyla som jag följde med på efterfest på skönsmon ;p Jag kom hem runt halv fem tiden och då somnade jag påänång.


Klockan nio på lördagen ringde klockan och jag skulle upp och jobba, huvva jag dog! Jag var bakis som en gris och min urinvägsinfektion blev bara värre och värre.. Hur mycket jag än försökte så kunde jag inte kissa så mamma & jag fick åka till vårdcentralen.. Då visade det sig att jag hade en värre urinvägsinfektion så min medicin som jag redan åt var för svag. Fick nytt recept sen for vi hem. Kunde inte jobba så jag låg framför tvn och mådde dåligt resten av dagen/kvällen. Mamma & Tomas kom hem kl tio på kvällen med hamburgare från max till mig, vie vad gott det var! Satt uppe med dom och såg nån film, gick sedan och la mig runt tvåtiden.


Idag (söndag); Har bara tagit det lungt hela dagen, har haft feber, ont överallt och är förkyld.. blä! Jag som hade velat träffa Jessika i helgen, hon är här och hälsar på nu och det var meningen att vi skulle dra ut tsm igår men jag blev sjuk och det sket sig, fuck :/ Hoppas vi hinner ses nått i veckan gumman? <3

Ovido - Quiz & Flashcards