Alla inlägg den 17 april 2009

Av matilda westlin - 17 april 2009 17:14

Men vad segt!! Nu vill jag hem, hungrig börjar jag bli också, huh..

Av matilda westlin - 17 april 2009 14:28

Idag är det fredag och sista dagen på lovet kan man säga. För nu är det helg sen till veckan börjar praktiken igen, ska faktiskt bli riktigt kul :) Jag är på jobbet idag med. Just nu är jag här själv, mormor och Maja är uppe hos mormor och syr Majas tävlingsdräkt :) ååh, den blir skit söt! En riktigt Maja klänning, rosa och söt precis som hon :) För imorgonbitti åker hon, lisa, mamma, fredrik och tomas iväg till Västerås för att Maja & Lisa ska tävla. Först i par sen i singel, åh ni kommer vara grymmast tjejer! Jag kommer hålla tummarna hela dan. Tänkte först följa med men jag har jobbet och ska kanske vakta elviz så jag får stanna hemma men det går det med. Får hålla telefonkontakt, hehe! Ikväll kommer Emelie hit och ska ut och partaja och jag vill verkligen hänga med ut men jag kan inte :( Jag har inte nyckeln till lägenheten så jag kan inte sova där och alla ska upp halv fem hemma hos oss imorgonbitti och då är det inte så lyckat om jag kommer hem och stör. Sen är det jobbet som hindrar, så jag hoppas hon stannar hela helgen för då kan vi göra nått på lördagen? :D Jag är ensam hemma i huset :) hör av dig gumman!


Sjukt tråkigt att sitta här själv, stan är helt död idag!! Eller iaf här på cleo, ingen har fått lön, barn/studiebidrag eller nånting. blä fattigt! Men mamma kommer snart hit och ska dricka kaffe med mig :) och som sagt, min kväll blir lugn, får se vad det blir imorgon :) Nån som är på att dra ut? Hoppas, hoppas Emelie är här i sundsvall också =D pussspåer


bild; mina tävlingsgirls ;)

Ovido - Quiz & Flashcards