Alla inlägg den 8 april 2009

Av matilda westlin - 8 april 2009 23:28

Hej allihopa! Jag har varit världens snorunge idag, uscha äckligt men jag har inte kunnat hjälpa det ;p Det har runnit tårar från ögonen och jag har haft ont i halsen, en riktig förkyldning "/ Så det var en jävla tur att Kate sa åt mig att vara hemma idag :) Jag har iaf lyckats med en färgning utav håret idag och det blev helt okej. Alltid ovant att ha mörkt hår när man haft ljusbrunt ett bra tag, för mitt var verkligen urblekt men äh, det får funka, orkar inte bry mig ;) Pappa ringde mig vid tvåtiden och frågade om jag hade tråkigt, nej sa jag, det är så skönt att ta det lungt.. Han ba; Jo men kom igen, du har tråkigt, eller hur? hahahaa sööt! Då ville han ut till birsta, det var han som hade tråkigt och ville ha sällsakp ;p Jag hade inget bättre för mig så jag följde med :) Vi kikade på en garderob hem till mig :) Hittade två jätte fina, nu är problemet bara vilken man ska välja, huh 8-) Det borde bara ha funnits en! Sedan tog vi en fika och så skjutsade han hem mig. Jag gjorde en riktig tabbe då, jag gick ner och solade, vilket var piss. För det första så är jag tomatface nu sen så är jag ju sjuk så, hallå? vad tänkte jag med? sämst. Men jag får skylla mig själv. Nu mår jag ännu mera piss och röd i facet är jag, bra matilda.


När mamma kom hem så blev det en till tur ut till ikea där vi handlade en garderob, fast nu en till mamma och inte till mig, höhö ;) Den var också fin :) Blev lite smågrejer också, bla ljus, krokar osv. Packade upp allting när vi kom hem och så gick jag ner till Linda en sväng :) Vi satt bara och surrade en stund och jo justja, jag testade min studentmössa :D hahaha, herregud, DEN ÄR FÖR LITEN!!!! gud vad hemskt, jag dör och ful var man i den, haha omg. Men jag kommer få ha den lite liggandes på huvudet inte dra ner den alltför mycket för då blir det märken "o Fast så kanske allas är? Jag har iaf störst mössa och den är liten, haha jag måste vara smart med mitt bighead ;) aja, nu ska jag alldeles strax gå och sova. Sitter här nere vid datan och lyssnar på mamma som testar alla nya singstar skivor hon beställt :) viee, hon är duktig på att sjunga =D Men nu ska jag gå och sova så natti natti people! och om en halvtimme så fyller Malin nitton år, woho!!! :D

Av matilda westlin - 8 april 2009 13:17

Imorse var det meningen att jag skulle gå och jobba (praktiken) men då fick jag ett sms av Kate där hon skrev att hon skulle vara hemma hela förmiddagen för att hennes dotter hade blivit sjuk och att jag kunde stanna hemma så, så fick det bli. Jag var lite små sugen på att jobba idag faktiskt men det är nog bra att vara hemma så jag kan bli riktigt frisk :) Jag har ont i halsen idag och har lite feber men det är inte mycket. Kissandet är alldeles återställt, så jävla skönt! Vilken lättnad att kunna kissa igen 8-) helt sjukt!


Imorse vid tio så gick jag med Linda ner mot stan, jag orkade inte göra mig iordning så det fick bli osminkat, jag drog på mig en stor tjocktröja, leggings och satt upp håret i hårspännen och gick ner o mötte henne ;p Vi surrade as mycket påvägen ner, åh jag har saknat dig baby :) Vi sa hejdå vid h&m där jag köpte en hårspray och tre toningar till håret, dom var jävligt små så det var lika bra att köpa tre st så det täcker hela håret. Sen gick jag till mormor för att hon skulle få springa ett ärende och det var inte det roligaste jag gjort precis, haha jag stod där med en tjocktröja, skabbigt hår och osminkad. Mormor ba; "jag skyndar mig.. det hinner nog inte komma nån på den korta tiden" Men jo, tjena.. Det kom in as mycket folk när hon gick och där stod jag som ett offer och snora, haha herregud alltså. Men när hon kom tillbaka drog jag fortare än fortast ;) Gick förbi en brevlåda och posta en grej, nån kommer bli glad imorgon, hehe =D guess who? ;)


Nu är jag hemma, har precis färgat håret :) Håret är fortfarande blött så jag vet inte hur det ser ut än 8-) Men det blev fan swinto av färgen, shitt håret blev skit sträft :o Som när man bleker det, usch dålig färg 8-) Fast det var ju en billig toning så jag är inte förvånad 8-) Har haft den här färgen förut och den är rätt okej, dock försvinner den ganska fort eftersom det är en toning men det tycker jag är bra ifall jag ångrar mig och blir less på att ha sådär jätte mörkt hår :) Använde iaf bara två förpackningar så jag har en över, viho bra matilda :) Sen appropå mitt hår så måste jag ta ut löshåret nån dag och klippa till mitt riktiga hår snart, huh undra när jag ska ta mig tid och göra det? Jobbigt!!!! aja, nu ska jag ta och föna håret. Är som sagt hemma idag så skicka gärna iväg ett sms eller ring :) PUSSSS

Ovido - Quiz & Flashcards