Alla inlägg den 24 april 2009

Av matilda westlin - 24 april 2009 16:25

Hola! Idag har det varit sommar som fan! Kan det bli bättre, neej! Man blir på så bra humör av sol, loveli :) Min dag började med en prommis upp till södermalm för att fixa två naglar som hade fuckat sig.. Jag gick från haga till södermalm i höga klackskor, fyfan.. Inget jag rekomenderar, tack och lov hade jag med mig ett par andra shoes som jag kunde ta på mig sen, huh! Annars har jag tillbringat dagen på praktiken, en stund på stan med Maja och en moppetur med pappa :) Ska alldeles strax ner till pappa och äta middag, först ska jag ta en sväng ut i solen med lillan så hon får komma ut en stund :)


Kvällen igår var jätte mysig, vi käkade middag här hos mig :) Gick över till hampus & therese en sväng sen blev det några glas vin och massa surr! Fan vad kul att träffa Marcus igen, vi hade så mycket att prata om så klockan bara rann iväg.


Ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra, det enda jag vet är att jag ska ta det lungt. Ingen jävla utgång för min del. bye

Ovido - Quiz & Flashcards