Alla inlägg den 8 januari 2010

Av matilda westlin - 8 januari 2010 22:44

Jag stängde klockan åtta.. Provade några mössor innan jag skulle gå till bussen.. Ingen passade.. Haha, jag har så jävla stort huvud :s Så jag fick ta på mig luvan sen sprang jag iväg till bussen.. Kallt som bara den ute!! När jag kom in till stan så kände jag att det var alldeles för kallt för att gå hem så jag gick upp till mormor där Maja också var :D Kikade på lets dance, fick ett glas vin och åt upp en hel Ben&Jerry glass :D Bra middag!


Skulle ta en taxi hem men då ringde mamma och sa att Tomas kunde skjutsa hem mig så nu kom jag precis hem:) Här var det varmt och skönt!! Nu ska jag ta och ta ett till glas vin och äta godis, köpte massa på videoteket innan jag gick till mormor :) Nu sitter Jocke och tatuerar Anton för fulla muggar.. Det blir skit snyggt! En stor tatto över hela armen :D Jag vill också!! Dom lär hålla på många timmar till och jag kommer inte kunna gå och lägga mig så det blir nog en sen kväll för mig.. uuhh!! Börjar jobba nio imorgon :o

Av matilda westlin - 8 januari 2010 16:31

   

Av matilda westlin - 8 januari 2010 12:17

Godmorgon!! Klockan är kvart över tolv och vi har precis vaknat.. Jag skulle behöva sova flera dygn känns det som.. Jag är fortfarande jätte trött! Igår var Jocke här, dom skulle börja med tatueringen men det tog för lång tid med ritandet så han for hem vid elva.. Kikade lite på tv med Anton, åt varma mackor och gick sedan och la oss.


Idag jobbar jag 14-20 :) Gruvar mig för att gå ut, det verkar blåsa riktigt mycket idag :o och det är svin kallt ser jag på termometern.. Men jag slipper gå ner till bussen, baby skjutsar mig idag med :D<3

Ovido - Quiz & Flashcards