Alla inlägg den 23 januari 2010

Av matilda westlin - 23 januari 2010 20:42

Igår så gick jag iväg till bvc på morgonfika, det var så mysigt :) Jag fick en blomma och ett gosedjur som jag velat ha läänge!! Haha, EN STOR BLÅSFISK :D svin söt! och när jag öppnade paketet skrek och pussade jag fisken som ett litet barn, haha dom måste tro att jag har nått fel.. eller som Anton säger, att jag nog är lite efterbliven! Haha, det är jag verkligen!!


Vid elva gick jag hem, packade alla grejer sen gick jag ner till stan och mötte Emelie och Ziri :) Vi gick på systemet, handlade mat sen vidare för att köpa Lindas present :D och så vandrade vi upp för äckelbackarna upp till södermalm, hem till Emelie :) Åååh, mysig lägenhet!! Vi surrade och väntade på Linda :) Sen tog vi vårt pick och pack o gick ner till Bella Visage där vi hade tid från 15-17 :D damn, vad mysigt det var! Vi hade mousserande vin, massa cider och godis! Badade, bastade, snackade massa och bara myste!! DET VAR SÅ JÄVLA MYSIGT!! När vi var klara ca kvart över fem drog vi vidare hem till Emelie där vi gjorde mat, efterrätt, drinkar.. Drack vin osv osv.. Fan vilken härlig kväll! Alla blev väldigt dragna och vi hade så roligt :D Jag gick ner till stan och tog en taxi hem vid ettiden :) Tack och lov för det! För idag har jag mått bajs! Gud vad trött jag har varit! och bakis.. Men det gick bra ändå.. Fick skjuts av Anton hem, blev middag hos f&f och nu är jag hemma! Anton har precis dragit iväg till Persson som fyller 25år, grattis! Dom ska vara på Laserhallen och ha skoj ikväll.. Jag vill bara ligga hemma, mula i mig en massa skit och bara vara!! Jag är så seg! Jobb imorgon igen så det får bli lungt ikväll.. Kvällen igår var såååå rolig :D TACK TJEJER <3

Ovido - Quiz & Flashcards