Alla inlägg den 5 januari 2010

Av matilda westlin - 5 januari 2010 18:02

Pratade precis med Moa, fan vad jag saknar henne!! Om jag är ledig mycket nu framöver så ska jag fan ta och åka till henne, vieee vad kul :D Vi kom även fram till hur roligt det är med vindruvor.. HAHA man skulle ha en DRUVHANDEL där man kan ha druvrea och få två druvor för en... HAHAHAH!! menmen ;)


Idag har jag tvättar hur mycket som helst, träffade på vicevärden nere i källaren och han visade mig en lägenhet som man kan hyra här :D HAHA han var jätte gullig!! En liten gammal gubbe som var hur pigg som helst.. Han berättade även att han träffat min pappa.. huh, har han?? HAHA


Pappa och jag for på IKEA och köpte en spegel, lampa och lite ljus sen hem för att sätta upp allt.. Då var lampan helt fel och spegeln fick inte plats.. Vi borrade upp en hylla sen for vi ut igen.. Käkade en pizza sen hem och satt upp allt.. DET BLEV SKIT BRA!! FINT :D Så nu ska vi göra klart det sista imorgon.. Dra ström till ett uttag typ :D Nu har vi varit och handlat så jag ska plocka upp tvätten sen kommer Maja hit :D Vi ska bara mysa, kika på tv och surra :) så vi hörs! bye

Av matilda westlin - 5 januari 2010 11:29

Godmorgon!! Jag hade ställt klockan på halv sju imorse, hade bokat tvättstugan till klockan sju men jag var så himla trött så jag stängde av klockan och sov vidare till halv tio :) Jag hade tur för då tvättstugan ledig då med så nu håller jag på att tvätta för fullt, har redan slängt i fem maskiner.. Pratade precis med pappa så om ca en timme ska vi åka ut till birsta och kika på badrumagrejer.. Anton tjurade på att han skulle ha ett kontaktuttag på väggen så nu måste det fixas också men det kommer bli bra super bra :D Skriver nått mera sen :D PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards