Alla inlägg den 29 januari 2010

Av matilda westlin - 29 januari 2010 18:15

  

viiie idag har jag shoppat :D :D Jag, Anton och Helena for ut till birsta vid halv tre. Började med birsta city, jag köpte en grå lite tjockare tröja på Carlings, med vingar på ryggen :D Jätte snygg, 399:- :) Sen shoppade Anton skor, jag köpte kattmat, duschkräm och tandkräm sen for vi vidare ut till Mediamark, Elgigandet och så avslutade vi med Expert! Där köpte jag min telefon :D En rosa Samsung (bilden ovanför) Malin har en likadan och sa att den var bra så jag slog till på den :D Först tänkte jag köpa en liknande telefon fast en LG men den här var bättre pris på så det blev den :D Köpte till ett minneskort också :) Så nu är vi hemma! Jag är helt slut efter idag, älskling ligger och vilar och jag ska hoppa in i duschen alldeles strax :) Sen har vi bokat bord på 7kryddor klockan åtta :) SKA BLI SÅ MYSIGT :D<3 Efter det så ska vi hem till Antons kompis Pelle och ta några öl, kommer bli en mycket trevlig kväll ;) PUSSPÅER!!  

Av matilda westlin - 29 januari 2010 13:09

  

ÅÅÅÅHH!!!!!!!!!! Jag har världens bästa pojkvän :D Anton kom hem med godaste frukosten och en jätte, jätte fin bukett med rosor till mig :D åh mitt hjärta!! Jag är så himla kääär :D


Av matilda westlin - 29 januari 2010 11:28

Godmorgon :D Idag är det fredag och jag är ledig :D Vi vaknade för en halvtimme sen, Anton for precis iväg till mamma för att vaccinera sig sen skulle han iväg och köpa nybakat bröd, kaffe och en massa mys!! :D Sen ska vi ut till birsta idag, jag ska köpa telefonen :D hörs sen! PUSS


  

Ovido - Quiz & Flashcards