Alla inlägg den 18 januari 2010

Av matilda westlin - 18 januari 2010 20:38

Sådärja, nu har jag färgat min utväxt.. Haha, ni ska se mig när jag färgar håret.. Jag är så jävla onoga.. Idag skulle jag bara färga utväxten men jag gjorde inga benor eller nånting utan jag tog bara färgen och geggade i håret.. vet inte ens om det blev överallt men jag tog där jag trodde det skulle vara färg.. Smetade på lite här och där sen var det lite färg över så då smetade jag i det i resten av håret, fast det inte räckte överallt :P En frisör hade dött om dom visste hur jag gjorde.. Haha, jag bryr mig verkligen inte. Det är så roligt att prova och blir det inte bra gör man ju bara om.. eller hur? Orka vara dödsseriös och noga med allt :P


Surrade nyss med Alexandra, vi ska mötas nere på stan runt tolvtiden imorgon sen hem till henne så ska hon göra slingor på mig :D åh, jag längtar :D Ska även bli klippt, gullig hon är :D <3


Jocke och Anton drog precis.. Vi åt världens pizzor förut.. Jag köpte en Large och en mediumpizza som vi åt upp, hela såsen med ;) SMALA!! Men det är så himla gott, me like! Nu ska jag äta upp storsemlan som vi har hemma sen invänta Paradise :D

Av matilda westlin - 18 januari 2010 17:15

Nu kom jag precis hem efter en lång dag på jobbet.. Det har varit segt och inte mycket att göra.. Det här med svininfluensan har runnit ut i sanden väldigt mycket.. Man läser ingenting mer om det.. och dom flesta har redan vaccinerat sig osv.. Så därför är det lungt just nu. Men barnen som vi vaccinerar måste ta två stycken sprutor, inte som för oss vuxna där det räckte med en. Så nu är dom flesta klara så därför har det varit ganska lungt.. Visst det kommer barn men inte många.. Så mamma och jag gick tidigare idag.. Hon skulle på ett hembesök så jag följde med, kvart i fyra var klockan.. Jag for ner till stan där jag gick och köpte en hårfärg :) Jag ska färga på min utväxt ikväll, köpte en mörkblond hårfärg som jag brukar färga mitt hår med, blir jätte bra :) Inte för mörkt, utan ljusbrunt :) Sen imorgon så ska Alexandra göra slingor i mitt hår :D Jag längtar! Sist jag gjorde det så blev det så himla bra! Så vi får se om jag kan vara ledig imorgon.. Jag tror det skulle gå bra, skulle höras om det ikväll :) Sen får jag ju även träffa min älskade Alex imorgon också, jag har saknat henne så mycket så det ska bli superroligt!


Nu är jag hemma med Anton och Jocke.. Vi har precis beställt två stora pizzor från Bite Line som vi väntar på nu. Hjälp, jag är så himla hungrig. Drog på med en vitlöksås också, ååh såå gott!! Så nu blir det pizza :D PUSSPÅER

Av matilda westlin - 18 januari 2010 07:48

Åh, vad glad jag blev när jag slog på tvn i morse :D Nu har äntligen Vakna med the voice börjat igen :D me like! Så här sitter jag nu med en kopp kaffe och gruvar mig för att börja med att göra mig klar.. Ska bli roligt att jobba med mamma idag :) Jag har även jätte ont i käkarna.. Anton säger att det är för att jag och Maja surrade så jävulskt hela kvällen i lördags.. haha!

Av matilda westlin - 18 januari 2010 07:42

På lördagen så jobbade jag 9-18, det var mycket folk! Jag shoppade ett par nya Crockerjeans och en randig tröja :) Nu är det bara randigt som gäller, det ända vi får in i tröjesväg, så himla mycket snyggt! Jag vill ha allt!


När jag slutade så hämtade Anton mig, vi for hem och jag tog en dusch och fixade mig sen kom Tomas och hämtade mig så for vi hem till dom och åt middag, drack vin och myste :D Jag fick örhängen och ett halsband av Maja också, ååh sötnos :D Dom var så fina! Vid elva så kom Offer & Emma och skjutsade hem oss.. Sen när vi kom hem så var det fest i lägenheten under oss så vi gick ner och var där en stund, haha! Sen gick vi hem och så blev det inget mer av kvällen.


Söndag, sov ut länge.. Sen hela dagen så kikade vi på film, smalade oss och bara var! Pappa tog en prommis och gick och handlade åt oss sen kom han hit med maten och var här en stund :) Blev Johan Falk på kvällen sen somnade vi.


Idag, Måndag.. Ska jobba på bvc, 9-17 :)

Ovido - Quiz & Flashcards