Alla inlägg den 20 januari 2010

Av matilda westlin - 20 januari 2010 12:15

Igår fick jag vara ledig så jag gick ner till stan och mötte Alexandra klockan ett :) Åh vad jag hade saknat henne! Vi gick och köpte lunch på Coffeehouse sen hem till henne :) Vi åt sen började vi med mitt hår, hon gjorde slingor på mig och jag blev klippt :D det blev jätte fint, jag är så nöjd! Min gumma kan hon :) Vi var klara vid sjutiden och då tog jag en prommis upp till mamma, vi drack tee och fikade :) Sen vid halv tio så for vi och handlade snus sen fick jag skjuts hem :) Min älskling hade gjort så fint här hemma, åh mitt gull! Jag åt middag, surrade med Linda i telefon, kikade på Paradise sen kom Anton hem :)


Idag, onsdag är jag ledig :) Jag ska iväg och vara barnvakt hos Carolina kl fyra :) Dom ska iväg och tatuera sig så jag ska passa småtrollen :D Men idag på dagen så ska jag bara ta det lungt, tror jag ska gå ner på stan en sväng om jag hinner:) Sen ska jag gå till bvc så åker jag med Carolina hem :) Hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards