Alla inlägg den 25 januari 2010

Av matilda westlin - 25 januari 2010 21:14


26/6-09 det var då det började! im in loooove

Av matilda westlin - 25 januari 2010 20:30

Nu har pappa precis gått iväg. Maten blev jätte god, han städade lite åt mig här hemma och jag slängde på en maskin med handukar, effektivt och bra! Satt även upp en ny brandvarnare.. Våran förra slet jag sönder när den började tjuta av alla ljus som jag hade tänt, fick världens panik så jag slet sönder den helt och hållet. Men nu hade pappa köpt en ny åt oss :)


Imorgon börjar jag klockan ett, så innan jag börjar måste jag gå på IKEA och surra med dom. Jag var där i torsdags efter jobbet.. Anton och jag hade ett tillgodokort på fyra hundra kronor så jag tänkte handla upp dom.. Plockade i allt möjligt onödigt i min vagn sen när jag kommer till kassan så har jag bara 37kr på kortet :o huh, weird :S Jag vet att jag hade över 400kr men det var världens kö och jag orkade inte ta det då så jag betalade med pengar istället.. Men nu har jag kommit på att jag måste få tillbaka pengarna, det måste ha blivit nått fel eller nånting så jag måste dit och surra med dom.. För jag ska ha tillgodo på lite över 400kr där :o mycket konstigt! Så vi får se om det går att lösa imorgon! Sen jobbar jag fram till åtta, har stängning imorgon :)


Nu ska jag ringa min älskling! PUSSHEJ

Av matilda westlin - 25 januari 2010 15:53

Imorse hade jag tid hos tandläkaren, jag hade fått en spricka i en tand så den fylldes igen och allt tog max fem minuter.. ca 700kr blev det.. DYRT!! och så jävla typiskt att det skulle hända nu när jag måste betala och jag har aldrig haft problem med tänderna tidigare, huh otur har man iallafall!


Har varit hemma hos mormor och Helena hela dagen.. Jag har fått med mig en massa skålar, krukor och grejer hem hit :) Sen så fick jag en jättefin diamant ring som vi hittade i en smyckeslåda :D Helena hade även köpt en massa starka matgrejer nu när hon var i Mexiko som Anton ska få! Han älskar ju sånt :)

När jag skulle gå hem så gick jag förbi apoteket och hämtade ut Millas p-piller sen handlade jag mat och så tog jag bussen hem! Jag och fem tanter satt på bussen, alla tanterna kände varandra! Dom var typ 90år och så jävla SÖÖÖTA!! Surrade och skrattade hela tiden, haha vänninorna ;) GULLIGA!!


Nu är jag hemma! Ska ta och göra mat sen kommer pappa hit och ska äta med mig :) myspys!

Av matilda westlin - 25 januari 2010 15:49

   


Två bilder som jag tog från Lindas blogg :) Världens mysigaste kväll tsm med tjejerna! <3 

Ovido - Quiz & Flashcards