Alla inlägg den 15 januari 2010

Av matilda westlin - 15 januari 2010 23:36

Det har varit en mysig kväll! Nu ska jag hoppsa i säng så jag orkar med morgondagen! God natt

Av matilda westlin - 15 januari 2010 20:45

    

Av matilda westlin - 15 januari 2010 20:20

Nu har jag hängt upp nya gardiner plus ett par som jag hade i min förra lägenhet :) Det blir skit snyggt! Turkost och fräscht! Jag har även tagit bort alla julsaker och bytt ut alla ljus vi har här hemma från röda till vita och turkosa, blockljus :) Så nu packade jag ner 20 st blockljus som vi kan ha nästa år.. Haha, vi fick ju galet mycket ljus av Antons mamma :) Det blev iaf jätte fint här hemma! Jag har även lagat mat, gjorde min egna korvstoganof ;) Den blev som sist, så jävla god! Jag är grym på att göra korvstoganof, jag lovar!! Den godaste som finns, det är min det!


Anton har inte kommit hem än :( Han har jobbat skit länge idag men han ska åka hemåt nu så han är hemma om ca två timmar :) Imorgon ska jag jobba, 9-18..

Av matilda westlin - 15 januari 2010 16:36

Yes idag har jag varit på stan med pappa :) Vi började att shoppa på Indiska, jag köpte randiga tekoppar.. Jätte fina! Plus gardiner, turkosa :D sjukt fina! Jag hade ett presentkort på 500kr där så det räckte precis :D Fint! Hoppas Anton gillar det bara ;) Sen gick vi och fikade på charm, blev kaffe och macka ;) Sen kikade vi vidare :) Jag hade tänkt att färga håret ikväll men jag hittade ingen bra färg så jag får ta det på söndag då jag har mer tid att kika :) Vi gick sedan tillbaka på charm och köpte en sån där jätte stor semla, sjukt gullig! EN SEMMELTÅRTA.. Så gick vi upp till farmor&farfar och fikade den :D haha, vilken fikadag det blev! Tog sedan bilen bort till citygross där vi storhandlade :) 


Har precis kommit hem.. Så nu ska jag packa upp allt.. Kika hur gardinerna blir när man sätter upp dom och så ska jag städa bort julen.. Usch vad less jag är på allt rött nu.. BLÄ!!! fult. Så nu ska jag ner i källaren och hämta upp våra fina grejer och packa ner allt juligt.. Sen ska jag laga middag och så kommer Anton hem lite senare :D Jag ska bara ta det lungt ikväll, börjar jobba nio imorgon!

Av matilda westlin - 15 januari 2010 11:57

  

Av matilda westlin - 15 januari 2010 10:44

Igår kom pappa till mig på jobbet, han köpte en tröja :) Sen när han gick iväg till bilen för att vänta på att jag skulle stänga så köpte jag 3 st kalsonger åt honom, gjorde ett fint paket sen gav jag honom det i bilen :D Som tack för hjälpen med barummet :D Han blev jätte glad :)


Jag blev ännu gladare när jag kom hem och Anton var hemma :D Vi åt mat sen for vi till Timrå, mamma skjutsade ut oss.. Vi skulle hämta en bil, sen när vi kom hem tog vi en prommis ner till Antons mamma sen hem och myste :)


Imorse vaknade jag tidigt, gick upp och gjorde frukost sen for Anton iväg till jobbet och jag har legat och kikat på en film :) Jag är ledig idag och det är så himla skönt :D ska ta och gå ner till stan om en stund, först ska jag duscha, fixa lite och bara vara! Så skönt att inte ha nån tid att passa :D loveli!

Ovido - Quiz & Flashcards