Alla inlägg den 26 januari 2010

Av matilda westlin - 26 januari 2010 23:04

Hjälp, jag är helt såld!! fyfan vad Paradise är bra!! gaaah, jag skulle kunna se det dygnet runt.. jävulskt sjukt program men det går inte att sluta kolla, im in love! Nu är det iaf slut för ikväll och jag ska hoppa in i duschen, Anton kommer hem om ca två timmar, ååh min man :D


Imorgon ska farfar skjutsa mig igen, det ska tydligen bli snöstorm :o uuuh, det skulle inte sitta fel med sommar nu! fan vad jag längtar!! well, well.. Nu ska jag duscha, tvätta håret med mitt nya, dyra, lyxiga schampoo och balsam, me like! Sen ska jag prova två par jeans som jag lånade hem från Jc idag :D hejpåer

Av matilda westlin - 26 januari 2010 21:45

Idag jobbade Ida med mig :D Det var himla roligt! Jag har saknat tjejen! Farfar skjutsade ut mig till klockan tolv, jag gick på IKEA där jag skulle skälla ut dom för det där med presentkortet.. Men det var jag som hade sett fel, jag hade tydligen fått ett till kort, ett tillgodokort som jag hade alla pengar på.. Haha, pinsamt! Gick till jobbet och åt lunch, hade med mig en massa mat idag! Både min egen matlåda, en från f&f och massa mackor ;) Gick en sväng inne på birsta city innan jag började jobba, köpte godis till mig och Ida sen en Dustit på Jess :)


När jag slutade kom farfar och hämtade mig, han skjutsade hem mig till pappa där jag åt ännu mera mat :D och nu kom jag precis hem, pappa skjutsade hit mig :) Ska ta och sätta mig framför tvn alldeles strax, FÖR SNART BÖRJAR PARADISE :D vieee, jag längtar!! Trodde Alex skulle komma hit ikväll men nu får jag inte tag på henne :( har inga pengar på telen.. blääää! måste fylla på imorgon! Så vi ses inte ikväll heller, jag saknar min gotjej! Men en bra grej är att Anton ringde förut och han kommer hem inatt istället för på torsdag :D YES, ännu mera tid tsm innan han åker iväg på riktigt!! Nej, nu ska jag tända ljus och mysa ner mig :D PUSSPÅER

Av matilda westlin - 26 januari 2010 10:35

Hjälp vilken konstig natt.. Jag gick och la mig direkt efter Paradise men jag kunde inte somna! Jag hade druckit upp en hel liter ramlösa, en kopp tee och kaffe under kvällen så när jag la mig isängen och höll på att somna så var jag tvungen att gå upp och kissa.. SÅ JÄVLA IRRITERANDE!! Fick gå upp fem gånger innan jag tillslut somnade, huuuh! Jobbigt! Så idag kunde jag inte gå upp klockan nio som det var tänkt, utan jag vaknade nu! Det var meningen att jag skulle gå till jobbet men det hinner jag inte så farfar kunde skjutsa mig :) Nu ska jag börja göra mig klar och sedan iväg till IKEA sen jobbet.. Har stängning idag, pusshej   

Ovido - Quiz & Flashcards