Alla inlägg den 12 januari 2010

Av matilda westlin - 12 januari 2010 23:45

   lista - nytt år!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja

2. Höll du några av dina nyårslöften?

tror inte jag hade några..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej




4.Dog någon som stod dig nära?
nej, tack och lov!


5. Vilka länder besökte du?
tunisien

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
ooh yes ;)




7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

har många datum jag alltid kommer minnas, bla studenten och alla datum kring gf!

8. Vad var din största framgång 2009?
studenten, mina betyg, skaffade två jobb :D




9. Största misstaget?
allt jag höll inom mig!




10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
varit sjuk otroligt mycket, ofta! men ingen skada




11. Bästa köpet?
min laptop, weezy och allt till hemmet!




12. Vad spenderade du mest pengar på?
NAGLAR!!




13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ANTON


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
åh, det finns så många men mest Cidinho & Doca - Rap Das Armas (studenten)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
sparat pengar!!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
trott för bra om folk..




18. Hur tillbringar du julen?
hos mamma och dan innan hos pappa :) mysiga jul!


19. Blev du kär i år?
det blev jag :D

20. Favoritprogram på TV?
desperate housewifes & ensam mamma!




21. Bästa boken du läste i år?
ingen var bra, haha!




22. Största musikaliska upptäckten?
DANSBAND!! im in love, haha!!




24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
fick massa fint som jag önskat mig!




25. Något du önskade dig men inte fick?
ingenting faktiskt..




26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
firade med min älskling sen hemma hos mamma med alla girls :D <3




27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
yes




28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
struntade i det viktiga och levde livet..




29. Vad fick dig att må bra?
tjejerna, familjen, mitt jobb och allt partande!



10. Vilken kändis var du mest sugen på?
haha, men gissa!!


31. Vem saknade du ?
oj, jag vet inte.. saknade ganska många faktiskt!




32. De bästa nya människorna du träffade?
jag har träffat många underbara under 2009 :D

Av matilda westlin - 12 januari 2010 23:27

Fan vad jag hatar att gå och lägga mig på kvällarna.. Jag vet inte varför men det känns typ som om att jag inte vill att dagen ska ta slut fastän att jag är hur trött som helst.. och under hela dagarna längtar jag bara till sängen.. Tänker alltid att jag ska lägga mig itid men så blir det aldrig av :s Jag gillar inte att gå och lägga mig men jag älskar att sova och på morgonarna är jag så äckligt trött att jag bara vill spy.. Då skulle jag göra vad som helst för att stanna hemma o bara sova.. Det här är jobbigt! Jag vill gå och lägga mig tidigt men jag kan liksom inte.. Det går bara inte hur mycket jag än vill.. huh, weird! nån fler som har samma problem??


Förresten, så surrade jag med Jenny förut på facebook chatten, haha MOAS&MIN CHATT!! och hon sa att hon saknade mig.. Det gör jag med, jag saknar Jenny jätte mycket! Vi som alltid umgicks förut, verkligen jämt.. :/ konstigt det kan bli! Men det här får vi ta tag i.. Vi måste ses nått stumpis!


Här är några bilder på oss, väldigt längesen :p

    

 

              

  

  

  

    

Av matilda westlin - 12 januari 2010 23:13

Tog en prommis ner till Statoil när jag kom hem.. Eller OK som jag säger att det heter, haha!! alla mackar heter OK tycker jag.. borde heta iaf! Pratade med pappa påvägen dit och han hade varit och tatuerat sig idag igen, haha vilken dåre! Han var ju där bara för nån vecka sen och innan det var det också bara några veckorsen han hade varit där då med.. Men som alla säger, man blir beroende och det är verkligen pappa.. Men jag tycker det är snyggt och han passar i att ha många gaddningar! haha, lillpappa!!


När jag kom hem så provade jag alla Antons kepsar, knäppte kort och hade inte speciellt mycket att göra.. Sen kikade jag på Paradise och gjorde i ordning min andra kvällsfika, blev två mackor.. och en hel skål med ostkrokar.. HJÄLP VAD JAG ÄTER!! Jag kan inte sluta och så fort jag får tråkigt går jag och letar en massa gott att äta.. Usch, jag måste börja träna! Snart rullar jag fram!


Nu pratade jag precis med mamma och vi bestämde att vi ska ner och käka lunch på stan imorgon sen har jag massa, massa ärenden! Tar mig ju aldrig ner till stan så nu måste jag ta tag i allt och handla en massa nödvändiga saker som är slut.. Kommer bli dyrt och tråkigt!! Men thats life!

Av matilda westlin - 12 januari 2010 20:04

Det gick bra att jobba idag! Men jag har varit svin hungrig hela dagen.. Så jag fick gå och leta mat hela tiden.. Hittade en påse med mat, sen godis.. och nere i fikarummet så tog jag fyra hårdmackor, haha hungran!! Mamma gick hem vid fyra men jag stannade kvar till klockan fem.. Då åkte jag hem med Carolina :) Dom bor i Ljustadalen och när vi kom dit så hade hennes man, Magnus gjort en jätte god middag så vi åt tsm med deras tre grabbar som var hur gulliga som helst :) Sen blev det lite lek, senare Bolibompa, välling och saga :) Dom var så himla gulliga allihopa och tiden gick så fort.. Så nu har Carolina precis skjutsat hem mig :) Jag ska vara barnvakt den 20/1 också :) För då ska Magnus iväg och tatuera sig så Carolina ska med :) Det ser jag framimot!


Nu ska jag gå ner till Statoil och köpa snus.. Har inte haft sen imorse så jag får ett bryt snart.. haha!! Hörs sen

Av matilda westlin - 12 januari 2010 13:18

Passade på att knäppa kort på min nya frisyr imorse.. Jag tog ju ut löshåret, blekte det och permanentade håret :D


    

Av matilda westlin - 12 januari 2010 11:25

Godmorgon!! Nu sitter jag och surrar med Maja i telefonen, haha hon är tokig! Jag sitter även och dricker kaffe.. Ska snart ta och göra mig iordning och gå iväg till jobbet.. Jobbar 13-17 idag :) Sen ska jag iväg hem till Carolina och vara barnvakt ikväll :D Ska äta där, sen kika på Bollis och lägga småtrollen :) Blir mysigt! Så nu ska jag sätta lite fart.. ha en bra dag! PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards