Alla inlägg den 7 januari 2010

Av matilda westlin - 7 januari 2010 21:00

Nu har jag precis kommit hem.. Jobbade själv dom sista timmarna, ganska lite folk men tiden gick fort ändå! Anton kom och hämtade mig så jag slapp ta bussen och sedan gå hem i -30 grader.. Usch, jag får panik av det kalla vädret. JAG VILL HA SOMMAR!! Nu ska vi alldeles strax äta middag, blir thaimat idag :D Jocke Åh är också här, han sitter och ritar upp en jätte grym tatuering som han sedan ska göra på Anton.. Blir hela armen om jag förstod rätt :) Kommer bli jätte fint :D Jag är så sugen jag med :D Men jag vet inte vad eller vart, bäst att komma på det först! Imorgon fick jag jobba extra då med, likadant pass som idag, 14-20 :) Skönt med sovmorgon :)

Av matilda westlin - 7 januari 2010 12:39

Tack för alla söta kommentarer som jag fick från inlägget "fixar och donar" :D Haha, ni är för söta allihopa! 


Idag vaknade jag av att pappa ringde vid kvart i elva.. Fan vad skönt det var att sova ut :) Nu har hjärtat och jag fikat, druckit kaffe, så jag ska göra mig klar och sedan fara iväg till jobbet :) Anton ska ut till chefen så jag passar på att åka med honom :D Jobbar till klockan åtta idag :) Pusspåer!

Av matilda westlin - 7 januari 2010 00:15

Min älskling blev glad när han kom hem, vi åt mat och myste en stund sen for vi ner till bion :) Där var det skit mycket folk.. Men vi hade tur att det var lite folk i våran sal så vi fick nästan hela raden för oss själva :D Mysigt!! Köpte massa chips, godis och dricka :D Filmen var lång så vi kom därifrån kvart i tolv, så två och en halv timme var den! Men den var jätte bra! Skönt slut :) Nu kom vi precis hem, ska vara uppe ett tag sen måste jag sova.. Jag är dödstrött!

Ovido - Quiz & Flashcards